majonez kielecki

1. Data: 2001-07-30 16:03:19

Temat: majonez kielecki
Od: "dream" <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczow :)

Moze ktos z Was widzial gdzies w trojmiejskich sklepikach "Majonez
kielecki"?
... od jakiegos czasu nie moge go nigdzie dorwac ... i tesknie za nim
straszliwie ... do tego stopnia, ze wczoraj bylam zmuszona zrobic wlasnymi
rencyma imitacje tegoz smakolyku ... ale troszke mu brakowalo do
doskonalosci ...
HELP! ...

zrozpaczona dream

1. Data: 2001-07-30 17:19:22

Temat: Re: majonez kielecki
Od: "*piotr'ek*" <p...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze ktos z Was widzial gdzies w trojmiejskich sklepikach "Majonez
> kielecki"?

Jak dobrze, że mieszkam na południu. Tam kielecki jest podstawowym
"manojezem". Może jakiś mały exporcik??

*p*

1. Data: 2001-07-31 07:14:10

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dream <1...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k40ha$3ip$...@n...tpi.pl...
> [...]
> straszliwie ... do tego stopnia, ze wczoraj bylam zmuszona zrobic wlasnymi
> rencyma imitacje tegoz smakolyku ... ale troszke mu brakowalo do

A czym się to cudo różni od winiarowego albo od babuniowego helmansa, że żyć
bez niego nie możesz?

Wkn

1. Data: 2001-07-31 08:57:43

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wknpim wrote:

> A czym się to cudo różni od winiarowego albo od babuniowego helmansa, że żyć
> bez niego nie możesz?

WSZYSTKIM :-)
A powaznie: glownie smakiem, konsystencja takze... Kielecki to jedyny
sluszny majonez ;-)))))

--
Anna (z Krakowa, tu kielecki to podstawa :-)

1. Data: 2001-07-31 09:29:38

Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Ja tez jestem miłośniczką majonezu kieleckiego( jest super)
W Szczecinie kupuję go w Realu i Hicie - sprawdź w takich samych sklepach w
Gdańsku .Podejrzewam ,że mają tych samych dostawców
Pozdrawiam
Jola
<9k40ha$3ip$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-07-31 10:20:26

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wknpim wrote:

> A czym się to cudo różni od winiarowego albo od babuniowego helmansa, że żyć
> bez niego nie możesz?
>
> Wkn

Zupelnie inny smak-bardziej slony, bardziej lejacy od zwyklego
majonezu-slowem nieporównywalny :)) ..jak dla mnie-po prostu smak z
dziecinstwa-mieszkalam kiedys w Kielcach a po przeprowadzce dlugo dlugo
nie mozna bylo w W-wie dostac majonezu kieleckiego,
Teraz u mnie w domu zawsze staja w lodówce 2 rózne sloiczki: dla mnie
kielecki, dla mojej mam-babuni...i kazda wcina wlasny-do tego stopnia,
ze nawet salatki dziele na pol i kazda doprawiam oddzielnie w miseczce
:))
Oczywiscie czasami jak mi sie chce bawic to robie majonez sama.
pzdr
agi

1. Data: 2001-07-31 10:49:03

Od: "dream" <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... echhh .... zazdroszcze Ci, Jolu ... w Gdyni byl w Hicie do niedawna ...
wlasnie tam jezdzilam specjalnie po kielecki ... ale od miesiaca go nie ma
:

i nic nie wskazuje na to, ze sie pokaze ...
nie wiem, czy jest tu Real ... poszukam ... dzieki za info ...
a jak nie znajde mojego majoneziku to w gre bedzie wchodzil eksport od
*piotrka* :)))

helmansy i inne winiary! - czapki z glow przed kieleckim :)

dream

Użytkownik Jolanta Budzisz <b...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9k5qgv$d0$...@z...man.szczecin.pl...

1. Data: 2001-07-31 11:50:01

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dream <1...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9k62g2$m65$...@n...tpi.pl...
> ... echhh .... zazdroszcze Ci, Jolu ... w Gdyni byl w Hicie do niedawna
> wlasnie tam jezdzilam specjalnie po kielecki ... ale od miesiaca go nie ma
> :

no bo caly juz wykupilas!
musisz isc do kierownika calego Hita i z nim pogadac ze szybciorem musi go
sprowadzic:)

> [...]
> *piotrka* :)))
>
> helmansy i inne winiary! - czapki z glow przed kieleckim :)

i inne podrobki...
slyszeliscie o tym ze majonez kielecki ma podrobki? i to takie beznadziejnie
bezsmakowe... zdarzaja sie niestety:(
trzeba patrzyc po etykietkach czy nie ma ta jakichs innych producentow
tak, kielecki jest najlepszym majonezem jaki jadlam:)

pozdry Monika

1. Data: 2001-07-31 13:14:49

Od: "*piotr'ek*" <p...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czym się to cudo różni od winiarowego albo od babuniowego helmansa, że
żyć
> bez niego nie możesz?

Ma to, czego nie mają inne - SMAK!!!

*p*

1. Data: 2001-07-31 14:03:04

Od: "dream" <1...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ma to, czego nie mają inne - SMAK!!!
>
> *p*

I to jest dobra odpowiedz! :) Wiekszosc majonezow jest po prostu mdla ... i
o ile nadaje sie do salatek ... to juz np. do jajeczka z majonezem ... nie
jest najlepsiejsza ...

dream

monmartre-restauracja w wwie-kto zna?
Re: urzadzonko do gotowania na parze