mak w puszce ( z bakaliami) kto widzial?

1. Data: 2001-10-24 13:16:42

Temat: mak w puszce ( z bakaliami) kto widzial?
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno w Polsce widziano w marketach mak z bakaliami w puszkach
Interesuja mnie szczegóły: producent, wielkosc puszki, cena , siec ktora to
rozprowadza... wszystko wszystko.Qd

1. Data: 2001-10-24 13:29:11

Temat: Re: mak w puszce ( z bakaliami) kto widzial?
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez chetnie bym skorzystala z takego wynalzku ;o)
Moze wymysle jakies nowe danko do Cafe ZS :o) Taki mak przeciez jak
najbardziej sie nadaje ;o)

--
Bozenka z Wilna :o)

ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-24 15:16:30

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bozena wrote:

> Ja tez chetnie bym skorzystala z takego wynalzku ;o)
> Moze wymysle jakies nowe danko do Cafe ZS :o) Taki mak przeciez jak
> najbardziej sie nadaje ;o)

ja kupilam ten wynalazek w w-wie w hali mirowskiej. w srodku jest duzy sam
a tam mak.
i chyba jeszcze gdzies widzialam... w jakims hipermarkecie? nie pamietam..
dla mnie zygliwie slodki ale ja mam spaczone gusta w stosunku do sredniej
krajowej ;)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-10-24 16:04:57

Od: "Monique" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla mnie zygliwie slodki ale ja mam spaczone gusta w stosunku do sredniej

ja kupowałam cos takiego w Macro - faktycznie słodkie do nieprzytomności,
bynajmniej dla mnie.
Ale do szybkich ciast może być. I jeszcze do Cafe za Słupem może być
przepustką:-)))

Pozdr.
Monika

1. Data: 2001-10-24 16:20:42

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monique wrote:
> ja kupowałam cos takiego w Macro - faktycznie słodkie do nieprzytomności,
> bynajmniej dla mnie.
> Ale do szybkich ciast może być. I jeszcze do Cafe za Słupem może być
> przepustką:-)))

hi hi, rozrasta sie to cafe nieprzytomnie :)
czy jeszcze tam kogos nie ma oprocz mnie? ;)

pat

1. Data: 2001-10-24 16:43:16

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PatryCCCja <k...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@s...pl...
> hi hi, rozrasta sie to cafe nieprzytomnie :)
> czy jeszcze tam kogos nie ma oprocz mnie? ;)
Pogadam z Krysią, myślę, że za ten bezmięsny bigos możesz spokojne zostać
"Honorowym członkiem Cafe za Słupem".
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-10-24 18:05:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Pogadam z Krysią, myślę, że za ten bezmięsny bigos możesz spokojne zostać
>"Honorowym członkiem Cafe za Słupem".
>pozdr. Jerzy

a jaki to bigos bezmiesny mnie minal?
Moja mama robila przez jakis czas bezmiesny bigos oparty na
kapuscie - i takiej i takiej, cebuli, marchewce, zelerze (
wslupki), do tego bardzo duzo listkow, grzybow susz.
ziela/pieprzy, ziol,karmelu etc. jedzacy ludzie mieli
podejrzenia, ze miesne kawalki dostal sasiad przy stole a Mama
chytra byla...az sie wydalo. ale wyszlo swietnie, bo oni naprawde
tak mysleli czyli weszyli mieso!

w jaki sposob bezmiesny bigos i to PatryCCCji moze sie nadac do
Cafe?
oczywiscie najpierw musi przejsc testy, ale..no, no kto wie

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-24 20:10:28

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Podobno w Polsce widziano w marketach mak z bakaliami w puszkach
> Interesuja mnie szczegóły: producent, wielkosc puszki, cena , siec ktora

Hejeczka;-)))))

Kiedyś się skusiłam na ten mak, ale był tragicznie słodki i skończyło się na
tym, że leciałam do sklepu po zwykły i musiałam go dodać. W weekend pewnie
będę w Carrefourze to postaram się sprawdzić szczegóły;-)))))

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-10-24 20:14:51

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Kaliope wrote:

> [...]
> tym, że leciałam do sklepu po zwykły i musiałam go dodać. W weekend pewnie
> będę w Carrefourze to postaram się sprawdzić szczegóły;-)))))

Z tego wlasnie powodu dodaje marmolade cytrynowa, ktora zabija te mdlosc.
MB

1. Data: 2001-10-25 06:27:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Z tego wlasnie powodu dodaje marmolade cytrynowa, ktora zabija te mdlosc.
>MB

albo te bita smietane, zeby zmniejszyc koncentracje slodkosci
Krysia
K.T. - starannie opakowana

żółty ser i pleśń ?
co dodajecie do surówki z pora?