maka zytnia razowa - help

1. Data: 2003-02-23 22:15:04

Temat: maka zytnia razowa - help
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje PILNIE!!!! :-)))))))) pomocy w tamcie:

czy do maki zytniej razowej daje sie tyle samo zwyklych drozdzy ile do normlanej?
czy takie ciasto rosnie dluzej, krocej, czy tyle samo?
postanowilam poeksperymentowac i zrobic placki [inaczej mowiac takie plaskie chlebki
lub plaska pizze] z takiej maki ... ale... poki
co, nie chce mi rosnac ciasto!

Radzce prosze, w miare szybko :-)
Z gory dziekuje :-)
Barbara

---

1. Data: 2003-02-25 12:05:01

Temat: Re: maka zytnia razowa - help
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kiedyś usiłowałam zrobić chlebek na takowej mące, ale wyszło jakieś
paskudztwo.
NA początku rosło, ale niewiele, a następnie rozpłynęło się na boki zamiast
iść w górę.
Chlebek (o ile można tak TO nazwać) był bardzo zbity i w niczym nie
przypominał tych kupnych, a przy krojeniu rozsypywał się w okruszki.

Danka

zupa chrzanowa - prosba
powtórne zamrażanie ?
Przepisy na gofry-szukam