makijaż_allegro

1. Data: 2005-02-04 11:01:15

Temat: makijaż_allegro
Od: "Ulya" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Ostatnio kupiłam na allegro pomadkę Diora i mam wątpliwości
co do jej oryginalności, choć cena nie należała do najniższych. Możecie mi
polecić jakiegoś "pewnego" sprzedawcę kosmetyków kolorowych z tych "wyższych"
półek, które bez wątpienia są oryginalne? Pozdrawiam w ten uroczy piątek. Ulya

1. Data: 2005-02-04 17:15:01

Temat: Re: makijaż_allegro
Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulya" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
"wyższych"
> półek, które bez wątpienia są oryginalne? Pozdrawiam w ten uroczy piątek.

po pierwsze, dlaczego masz watpliwosci, po drugie - u kogo kupilas, po
trzecie - najlepiej podaj linka z aukcji.
pozdrawiam:-)

sauna a naczynka
Maybelline XXL-cena
Re: kuracja dla w?osów