makrama

1. Data: 2003-06-30 17:04:17

Temat: Re: makrama
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy masz program firewall? Ponieważ ja kiedyś też miałam takie
> problemy i okazało się, że to kwestia ustawień tego programu. Miałam
> ustawione "block referer", po wyłączeniu tej opcji wchodziłam na stronę
> bez problemu.

nie mam
Monia

1. Data: 2003-07-01 06:42:07

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Anna" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Ale nie Ty jedna, u mnie tez sie ta strona zawiesza w polowie i nic sie
nie
> wladowuje, ale jak o tym napisalam, to zostalam objechana przez inne
> grupowiczki!

Przykro mi, ze strona nie otwiera sie u wszystkich:(, sprawdzilam przed
chwila, jest ok, obrazki sa na serwerze wp, czyli to raczej kwestia
ustawienia Waszych komputerow.

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella
lub prosciej
www.coijak.of.pl

1. Data: 2003-07-01 13:45:23

Od: Mirka Stobienia <W...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia wrote:

> fajtłapa

> nie mam
> Monia

Niestety, nic więcej nie przychodzi mi do głowy :(

--
Miruśka
(Poznań)

"Gdyby bogowie chcieli, żeby ludzie latali, daliby wszystkim bilety
lotnicze."
Terry Pratchett /Blask fantastyczny/

Kto chce Japonkę Dimensions?
Refleksje co do FAQ grypy