mała zamrazarka

1. Data: 2004-04-24 08:16:59

Temat: mała zamrazarka
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Czy ktos z Was wie, czy i gdzie mozna kupic taka mala zamrazarke powiedzmy
wielkosci dwoch szuflad zamrazalnika w lodowce?
Kiedys wydawalo mi sie, ze takie byly, ale ostatnio nigdzie ich nie
widzialam. Sa tylko takie konkretnych rozmiarow, a ja potrzebuje wersje
mini.
Dzieki.
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-04-24 09:43:12

Temat: Re: mała zamrazarka
Od: "Jasti" <j...@C...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:c6d7po$mnk$1@topaz.icpnet.pl...
> Witajcie,
> Czy ktos z Was wie, czy i gdzie mozna kupic taka mala zamrazarke powiedzmy
> wielkosci dwoch szuflad zamrazalnika w lodowce?

Z ciekawością również poczekam na odpowiedzi, bo niedawno sama takiej
szukałam ale wszędzie znajdowałam tylko takie 85 cm wysokości, a na grupie
pl.rec.dom w ogóle nikt nie odpowiedział na moje pytanie :-(

Jasti

chrupicy chlebek
ZABICIE ZAPACHU ALKOHOLU
[OT] Jerzym i Wojciechom