Sokowirówka

1. Data: 2004-04-19 19:19:49

Temat: Sokowirówka
Od: "Pawel Lesniak" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, czy mozna wyciskaniem soków przezyc na tym. Ewentualnie czym
uzupełnic dietę sokową. Przyznam ze nie lubie gryźć i na tym polega problem.
Domyslam się ze sokami nie zapewnię sobie węglowodanów. Moze znacie jakies
strony z dietami sokowymi. Chodzi mi o zminimalizowanie gryzienia :))) Dla
mnie wyjscie optymalne to kroplówka jakby co dla tych którzy nie są mnie w
stanie zrozumiec :)))
Prosze tylko nie proponujcie soku z ziemniaków :))))

pozdr
pl

1. Data: 2004-04-19 20:34:41

Temat: Re: Sokowirówka
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Lesniak" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c618qr$fbt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> stanie zrozumiec :)))
> Prosze tylko nie proponujcie soku z ziemniaków :))))

A mógłbyś napisać jaśniej o co Ci chodzi?
Chcesz żyć tylko na sokach, czy nie chcesz jeść owoców i warzyw w naturalnej
postaci tylko pić soki?
Bo trochę się zagubiłam.
Soki mają sporo węglowodanów właśnie, ale nie wiem czy da się na nich
przeżyć na dłuższą metę jeśli mają być podstawą diety - maja b mało białka i
tłuszczu. Z błonnikiem też cienko.
Węglowodany w sporych ilościach znajdują się także we wszelkich wyrobach
mącznych i mlecznych.
O co Ci tak konkretnie chodzi właściwie?
O zrównoważoną dietę ale o całkowicie płynnej konsystencji jak dla
niemowlęcia, czy tylko soki zamiast owoców i warzyw?

Sowa

1. Data: 2004-04-21 06:41:46

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie zrozumiec :)))
> Prosze tylko nie proponujcie soku z ziemniaków :))))

Odpowiedź praktyczna (na bazie własnych doświadczeń i informacji z
Internetu)
Do miksera kielichowego wlać szklankę mleka 2%, włożyć dwa małe (lub jeden
duży) obrane banany i osiem mrożonych truskawek, miksować 20 sekund a potem
wsypać cztery łyżki stołowe koncentratu białka serwatki Ekstensor 80% (lub
trzy łyżki stołowe ekstraktu białka serwatki Ekstensor 90%), białko kupuję w
sklepach z odżywkami dla sportowców i kulturystów (w stolicy na dworcu
Centralnym). Miksować jeszcze 10 sekund.
Pić powoli. Koktail jest chłodny i naprawdę bardzo smaczny!
Używam zamiast porannego śniadania. Taki posiłek nie podnosi poziomu glukozy
we krwi.
Gdy chcę schudnąć to przedłużam użycie na cały dzień.
Żona mówi że powinienem opracować taki koktail o smaku schabowym lub
bigosowym!
Pozdrowienia!
Tadeusz

Obiadowa łopatka?