male biale bąble na napletku

1. Data: 2005-08-25 09:17:32

Temat: male biale bąble na napletku
Od: "sx" <s...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu na pojawily sie na napletku male biale bąble(z czasem ich
przybywa)
czasem czuje pieczenie podczas oddawania moczu, czasem swedzenie, co to
kurde jest?

2. Data: 2005-08-25 11:21:26

Temat: Re: male biale bąble na napletku
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.08.2005, o godzinie 11.17.32, na pl.sci.medycyna, sx napisał(a):

> Jakis czas temu na pojawily sie na napletku male biale bąble(z czasem ich
> przybywa)
> czasem czuje pieczenie podczas oddawania moczu, czasem swedzenie, co to
> kurde jest?

To jest znak, ze powinieneś pójść do lekarza.

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2005-08-25 13:28:02

Od: "Topino" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:p6lehq9oncam.dlg@habeck.pl...

> To jest znak, ze powinieneś pójść do lekarza.
>
> --
> Pozdrawiam,
> *Habeck*
> /Każda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widzą tylko jedną/
> - Schutzbach

jaki lekarz się właściwie takimi rzeczami zajmuje?
pytam na serio..
dzieki

4. Data: 2005-08-25 13:33:56

Od: "Artur" <a...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Topino"
> jaki lekarz się właściwie takimi rzeczami zajmuje?
> pytam na serio..

dermatolog
urolog

5. Data: 2005-08-25 13:37:36

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.08.2005, o godzinie 15.28.02, na pl.sci.medycyna, Topino
napisał(a):

> jaki lekarz się właściwie takimi rzeczami zajmuje?
> pytam na serio..

No to ja nadal serio: dermatolog-wenerolog.

> dzieki

No problem.

*Habeck*
- Schutzbach