małe conieco - lekkostrawne

1. Data: 2004-07-30 07:08:13

Temat: małe conieco - lekkostrawne
Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam prośbę.
Na dziś wieczór potrzebuję co-nieco dla wracającej z podróży głodnej osoby.
Przekąsek i temu podobnych było na grupie podawanych wiele - wiem.
Jednak z racji późnej godziny wieczornej bardzo zależy mi, żeby :
- choć trochę zaspokoić głód
- podać coś _naprawdę_ lekkiego, co nie da poczucia "kamienia" w żołądku.

chodzi mi po głowie ryż (mówi się o nim, że lekkostrawny, prawda?)- ale co
można zrobić z ryżu, co nie byłoby daniem obiadowym - byłoby hmm no w formie
bardziej a'la koreczki?
a może owoce/warzywa?
tylko znowu: w jakiej formie podane? (żeby nie było to danie, a raczej tylko
takie "coś na ząb")
Będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-07-30 10:49:05

Temat: Re: małe conieco - lekkostrawne
Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

może tutaj coś znajdziesz?

1. Data: 2004-07-30 10:49:48

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry!! zapomnialam wklepać adresu
http://puszkkka.spinacz.pl/szukaj.php3

1. Data: 2004-07-30 11:07:16

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> napisał

> http://puszkkka.spinacz.pl/szukaj.php3

w każdym razie trochę tego jest :))
może coś wyszperam, co uda mi się do wieczora zrobić ;))))

bardzo dziękuję

--
ZygZag
at autograf pl

1. Data: 2004-07-30 11:11:18

Od: "Hupu" <m...@f...ppolbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma problema
ja bym tam cosik na pewno znalazła
smacznego i udanych gości!!!Hupu

1. Data: 2004-07-30 11:42:35

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ZygZag" <Z...@Z...pl> wrote in message news:cecsaa$fkp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
> a może owoce/warzywa?
> tylko znowu: w jakiej formie podane? (żeby nie było to danie, a raczej tylko

mi przychodzi do glowy : warzywa z dippingiem, czy np
krakersy z dippingiem albo krakersy w ramach "kanapek".
imo na zab i lekkostrawne

iwon(k)a

1. Data: 2004-07-30 12:27:32

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

w sumie to przemogłam już wrodzone lenistwo i zakasawszy rękawy przystąpiłam
do przeszukiwania googli używając w tym celu przeróżnych haseł mniej lub
bardziej związanych z moim "tematem".
I oto, co znalazłam i chyba wykorzystam (liczę na ew. uwagi ;) ) :
- kanapki (tylko jeszcze nie wiem, czy na tostach
/grzankach/bagietkach?-postaram sie, żeby były możliwie małe..) z kawiorem,
serem plesniowym, łososiem, ew. w wersji także: połówki jajek z kawiorem (i
cytrynką)
i do tego na ciepło: z "grilla" (piecyk lub mikrofala w funkcji grill):
pieczarki, pomidorki (te takie małe), oliwki, może winogrona.. i co tam mi
jeszcze wpadnie w łapki, a co raczej mięsem nie będzie - raczej czymś
warzywowym.

myślałam jeszcze, by ew gdzieś "wcisnąć" pesto - czy dobrze kombinuje, że do
tych kanapeczek (mają w założeniu być naprawdę "mini") odrobina pesto pasuje
czy też - zupełnie nie?
czy w ogóle powinnam raczej zrobić "osobne" kanapki tylko z pesto?
dla ułatwienia dodam, że pesto nidy nie jadłam - tyle tylko, że słyszałam i
tu, na grupie i wśród moich znajomych, że to pyszności są.. no i wiem, z
czego się składa, więc tak "na słowo honoru" sobie do dopasowuję do menu...

więc.... - nadaje się, czy nie do mojego menu?

hmmm
mam nadzieję, że podane z jakimś winem (btw: jaki "kolor" wina do tego?? a
może inny alkohol bardziej pasuje?) - da sie uznać za.. nie za
ciężkostrawne?

--
ZygZag
at autograf pl

Byla cytrynowka, a teraz pytanie o cos z wisni
Chat www.gadu-gadu.de PL
cytrynówka/nalewka cytrynowa
Przepis na murzynki-caluski
cebulniki z sosem tzatziki