małe pantofelki

1. Data: 2005-03-20 18:21:50

Temat: małe pantofelki
Od: "Esme" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, poradzcie!

Chce sobie kupic pantofelki. Takie rozowe, zamszowe na nieduzym obcasie.
Cena do 160 zl. Sek w tym ze mam mala stope. Naprawde mala i szczupla.
Zwykle tenisowki moge zalozyc w rozmiarze 36, natomiast pantofle spadaja mi
nawet gdy zakladam 35. Czy ktoras z was ma podobny problem? Gdzie w
Warszawie moge kupic cos malego ale i modnego?

ania z malymi stopami:(((

1. Data: 2005-03-20 19:18:21

Temat: Re: małe pantofelki
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Mar 2005 19:21:50 +0100, in pl.rec.uroda "Esme"
<c...@t...pl> wrote in <d1khs6$5fn$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> [...]
>nawet gdy zakladam 35. Czy ktoras z was ma podobny problem? Gdzie w
>Warszawie moge kupic cos malego ale i modnego?

małe rozmiary są z pewnością w Nine west (Arkadia, GM). ale nie założę
się, że cena nie przekroczy 160 zł (chociaż miewają ciągle jakieś
obniżki z okazji braku okazji). zajrzyj też do innych sklepów z butami
w Arkadii (Hego's na przykład) - skoro powszechne są rozmiary 34 i 32
wśród ubrań, to pewnie i niewielkie buciki się znajdą.

amg

1. Data: 2005-03-23 17:52:16

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska napisał(a):
> [...]