malwa pensylwańska

1. Data: 2004-02-20 09:59:35

Temat: malwa pensylwańska
Od: Edytka Sapijaszko <e...@n...sapek.net> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie skąd można wziąć kilka nasion malwy pensylwańskiej?
Biotek w Puławach ma zamówienia już na 2005 rok, a poza tym ja chcę
niewiele - do ogrodu na próbę, a oni w ilościach hurtowych na planację
sprzedają.

pozdrawiam
Edytka Sapijaszko

2. Data: 2004-02-20 10:50:47

Temat: Re: malwa pensylwańska
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c14lpb$1ls$1@atlantis.news.tpi.pl,
Edytka Sapijaszko napisał(a):
> [...]
> Biotek w Puławach ma zamówienia już na 2005 rok, a poza tym ja chcę
> niewiele - do ogrodu na próbę, a oni w ilościach hurtowych na planację

Możesz spróbować w Ośrodku Doradztwa Rolniczego w Mikołowie, woj. śląskie
Pracuje tam Pani Alina Zwierzchowska mająca pieczę nad uprawami
energetycznymi, szczególnie wierzbą energetyczną ale wydaje mi się że mają
trochę i malwy i miscanta olbrzymiego.

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek