mam na mysli oczywiscie ANTYKONCEPCYJNE

1. Data: 2001-07-26 12:03:40

Temat: mam na mysli oczywiscie ANTYKONCEPCYJNE
Od: "alek99" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: alek99 <a...@b...gnet.pl>
Temat: tabletki koncepcyjne a płodność ( po zakończeniu ich brania)
Data: 26 lipca 2001 12:00

hej grupowicze,
interesuje mnie wasza opinia na temat tabletek antykoncepcyjnych tj czy
dlugotrwale ich branie ma wpływ na płodność? jezei tak to w jakim sensie?
słyszy się opinie ze pozniej - jak juz kobieta swaidomie chce miec dziecko ,
może miec problemy z zajsciem w ciaże,
czy w takim razie przyjmowanie tabletek może spowodowac bezplodność?

dzieki za opinie