mam pampersy

1. Data: 2002-09-16 17:04:16

Temat: mam pampersy
Od: "Czarna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-))
Mój Andrzejek rosnie jak na drożdżach , dzisiaj go ważyłam i ma już 4100dag
, a więc pampersy od 2-5 kg są juz na niego przymałe a mam ich 2 duze
paczki - 56szt w jednej paczce.
Sprzedam lub zamienie na wieksze od 3-6 kg.

Czarna z Andrzejkiem (17.08.2002)
woj. ślaskie Bytom - Radzionków

2. Data: 2002-09-16 17:10:52

Temat: Re: mam pampersy
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Czarna wyklawiaturzył(a):

> [...]
> paczki - 56szt w jednej paczce.
> Sprzedam lub zamienie na wieksze od 3-6 kg.

Oczywiscie jest to NTG-SPAM, widzialem to nawet jeszcze na innych
grupach.

> Czarna z Andrzejkiem (17.08.2002)
> woj. ślaskie Bytom - Radzionków
to gdzie w koncu mieszkasz w Bytomiu czy Radzionkowie....? :-))

--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2002-09-16 17:49:08

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@K...RUSSIA> napisał w wiadomości
> W artykule Czarna wyklawiaturzył(a):

> Oczywiscie jest to NTG-SPAM, widzialem to nawet jeszcze na innych
> grupach.

> to gdzie w koncu mieszkasz w Bytomiu czy Radzionkowie....? :-))

Bischoopku dziewczyna z dobrej checi moze Tboie sie akurat przydadzą a Ty od
razu taki agresywny. Moze herbatkę z Melisy?? hihihihihihihi

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

4. Data: 2002-09-17 05:22:37

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule tweety wyklawiaturzył(a):

> Bischoopku dziewczyna z dobrej checi moze Tboie sie akurat przydadzą a Ty od
> razu taki agresywny. Moze herbatkę z Melisy?? hihihihihihihi

Gdzie wyczuwasz z mojej strony agresje.......?
patrzalem na swoj post z 10-razy i niegdzie nie moge sie jej doszukac.
BTW moj syn ma juz 2 lata i 10 miesiecy, chodzi do przedszkola i nie
potrzebne mu pampersy.
IMHO do takich ogloszen odpowiednia by byla grupa dzieciowa, i dobrym
tonem w temacie by bylo dac znac ze to spam: [spam].

5. Data: 2002-09-17 06:15:52

Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W artykule tweety wyklawiaturzył(a):

Ty od

> Gdzie wyczuwasz z mojej strony agresje.......?

ej no, ale sie czepiacie Waszmość.

> patrzalem na swoj post z 10-razy i niegdzie nie moge sie jej doszukac.
> BTW moj syn ma juz 2 lata i 10 miesiecy, chodzi do przedszkola i nie
> potrzebne mu pampersy.

Dobrze wychowane dziecko, jak moja Karola zaczęła chodzic do przedszkola,
miała 3 latka to tam chodziły 2 takie 3-letnie szkraby obłozone stosem
pieluszek i dopiero pani pomagająca wychowawczyni pokazała tym dzieciom, że
swiat jest piekny bez tych wielkich pampersów.

> IMHO do takich ogloszen odpowiednia by byla grupa dzieciowa, i dobrym
> tonem w temacie by bylo dac znac ze to spam: [spam].

Na dzieciowej juz dała ogłoszenie, ale pewnie pomyslała, ze moze ktos nie
czyta dzieciowej a czyta tą. Zresztą co za róznica?? Dała to dała a czy w
dobrym tonie to nie moja powinnosc o tym dyskutowac.

No dobra, przyznaje agresji nie było no moze trochę uszczypliwosci, ale
usmiechnij sie bo wszystko tak na powaznie bierzesz :-))))))))))

6. Data: 2002-09-17 13:06:58

Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> pieluszek i dopiero pani pomagająca wychowawczyni pokazała tym dzieciom, że
> swiat jest piekny bez tych wielkich pampersów.

moj syn od dawna korzysta z _wc_ , a w przedszkolu jest ulubiencem, bo
jak to mowia panie przedszkolanki, o na biega w powietrzu.

> No dobra, przyznaje agresji nie było no moze trochę uszczypliwosci, ale
> usmiechnij sie bo wszystko tak na powaznie bierzesz :-))))))))))

a skad wiesz ze sie nie usmiecham :-))))))))))) ?
--
% --== *Bischoop* ==-- | *LRU: #260447* %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
% _Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete_ %

On ma romans, a ona nic o tym nie wie. Co robic?
slub -isc czy nie?
slub -isc czy nie?
Re: głupie pytanie :-)
Re: Zapytanie o grupę