mam problem - proszę o pomoc!

1. Data: 2002-09-23 08:04:59

Temat: mam problem - proszę o pomoc!
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mój problem tyczy się wyboru kotła grzewczego - ale nie w kwestii producenta
ale w kwestii technologii podgrzewania ciepłej wody.

A mianowicie wygląda to tak:

Już prawie zdecydowałem się na kocioł (Saunier Duval - model Izomax) z
zasobnikiem warstwowym i wymiennikiem płytkowym (jest to niby nowa
technologia-podobne rozwiązanie wprowadził teraz jako nowość Vaillant -
kocioł VUI z 20 l zasobnikiem) do podgrzewania wody ale po rozmowie z osobą
która zajmuje się sprzedażą kotłów z "wężownicą" do podgrzewania wody
okazało się, iż człowiek ten twierdzi że te z zasobnikiem płytkowym mogą się
zatykać tzn. zakamieniać z powodu złej wody i twierdzi on że w naszych
warunkach ta technologia sie nie sprawdza.
Dodam tylko że każdy swoje chwali bo specjalista z Vaillant-a twierdził z
kolei, iż technologia płytkowego wymiennika wkrótce zacznie wypierać
technologię "z wężownicą".

I gdzie tu znaleźć obiektywne zdanie?

W związku z tym kompletnie już nie wiem na jakie rozwiązanie się zdecydować?
Liczę na Was jako praktycznych użytkowników rozwiązań! Jakie Macie zdanie na
ten temat? A może ma ktoś tego "Izomaxa" firmy Saunier Duval? Jak "chodzi"?

Z niecierpliwością czekam na Wasze opinie i z góry dziękuję

Darek