mam rozstępy na posladkach i piersiach

1. Data: 2005-04-12 10:10:19

Temat: Re: mam rozstępy na posladkach i piersiach
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
news:d3g5id$fma$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ale masz stringi czy gacie po tacie?

Powinieneś wiedzieć jakie majtki nosi się nad morzem :D

Btw a gdzie komentarz do mojego obśmiania się z was, że nie potraficie
poprawnie zidentyfikować nawet mojego miejsca zamieszkania? :D

Monika

1. Data: 2005-04-12 10:40:19

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sixowalas bo chlopa dawno nie mialas.." jakies 5 lat

No, powaliłeś mnie :D

Gdybyś potrafił rzeczywiście znaleźć info w necie, to wiedziałbyś dokładnie
kiedy ostatnio miałam chłopa :D

Ale czegóż można wymagać od osoby, która mając do dyspozycji IP rozmówcy ze
Śląska i adres strony, gdzie jest podany dokładny adres (na Śląsku)
informuje, że rozmówca jest... znad morza :D

Monika

1. Data: 2005-04-12 10:40:32

Od: "arek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdybyś potrafił rzeczywiście znaleźć info w necie, to wiedziałbyś
dokładnie
> kiedy ostatnio miałam chłopa :D

pochwal sie w takim razie ile mialas.. moze gangbang organizujesz,
znalazl sie ktos na 30-stke w okularach?

oj biedaczku nawet swojego Ip nie umiesz odczytac ,visulal

ar

1. Data: 2005-04-12 10:42:43

Od: "arek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

teraz rozumie czemu siedzisz sama.. bo siedzisz tylko przed monitorem...

ar

1. Data: 2005-04-12 10:51:11

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze raz to przemysl co napisalas... i spam z zalacznikami...

A cóż to jest spam ??

Definicja według M.A.P.S.

Elektroniczna wiadomość jest spamem, JEŻELI
(1) treść i kontekst wiadomości są niezależne od tożsamości odbiorcy,
ponieważ ta sama treść może być skierowana do wielu innych potencjalnych
odbiorców,

ORAZ

(2) jej odbiorca nie wyraził uprzedniej, możliwej do weryfikacji,
zamierzonej, wyraźnej i zawsze odwoływalnej zgody na otrzymanie tej
wiadomości,

ORAZ

(3) treść wiadomości daje odbiorcy podstawę do przypuszczeń, iż nadawca
wskutek jej wysłania może odnieść korzyści nieproporcjonalne w stosunku do
korzyści odbiorcy wynikających z jej odebrania

Pewno nie wiesz, ale sformułowanie "oraz" oznacza w logice, że wszystkie
połaczone nim warunki muszą być spełnione.

Wiadomość o charakterze osobistym nie jest spamem.

A z kolei SpamHaus jest innego zdania. Wiadomość, aby być spamem, musi być
jednocześnie niezamawiana i wielokrotna.

Bez wzgledu na to, którą definicję przyjąć, nie wysyłałam do Ciebie
żadnego spamu. Chyba czas, abyście się z agą dokształcili co to jest
"troll", "spam", "chamstwo" itd

Przy okazji - jeśli dalej mam tłumaczyć wam podstawowe pojęcia związane z
netem, może przejdziemy na priv, bo po co zaśmiecać grupę ?

Monika

1. Data: 2005-04-12 10:52:25

Od: "arek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> umiejętności mnie powaliły :D
> Monika

dokładnie ..powalona 30-stka

ar

1. Data: 2005-04-12 11:01:35

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> oj biedaczku nawet swojego Ip nie umiesz odczytac ,visulal

No, co Ty ?
A Ty umiesz i wyszła Ci (albo agusi) Jastrzębia Góra ?? Twoje (i jej)
umiejętności mnie powaliły :D

ROTFL

Monika

1. Data: 2005-04-12 11:01:47

Od: "arek" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No, co Ty ?
> A Ty umiesz i wyszła Ci (albo agusi) Jastrzębia Góra ?? Twoje (i jej)
> umiejętności mnie powaliły :D

gora czy z zdroj nie zmienia faktu i sytuacji..
Jak juz napisalas wyzej ,dokladnie teraz mozna stwierdzic : "powalona
30-stka"

ar

1. Data: 2005-04-12 11:02:36

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arek" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

A i jeszcze raz proponuję - przenieśmy się na priv, bo szkoda mi reszty
grupowiczów....

Monika

1. Data: 2005-04-13 04:32:01

Od: "aro" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinieneś wiedzieć jakie majtki nosi się nad morzem :D

Takie gaciory z nogawkami po kolana?t

ładna dziewczyna
Makijaż tego lata
Makijarz tego lata