mamina salatka

1. Data: 2002-08-01 18:47:04

Temat: mamina salatka
Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Mamuska mnie ostatnio taka salatka uszczesliwila; proste a smaczne:
Bierzemy dorodnego brokula i gotujemy na parze na miekko ale nie tak, zeby
sie rozlatywal (ma byc lekko chrupki). 5-6 srednich ziemniakow salatkowych
gotujemy we wodzie, oprocz tego gotujemy 4 jajka na twardo. Ziemniaki kroimy
w dosc drobna kostke, tak samo jajka i dodajemy pare posiekanych ogorkow
konserowych (ja osobiscie wole kiszone). Na koniec siekamy drobno brokula i
dodajemy do reszty. Mieszamy jogurt z majonezem w proporcjach 2:1 i
doprawiamy sola i pieprzenm. Sosem polewamy salatke, mieszamy wszystko i
wstawiamy do lodowy na pol godziny. I juz - cala filozofia.
Herbatka (co dzis przy tym okropnym upale na obiad jadla pyszne lodowate
gazpacho z grzankami czosnkowymi ze swiezymi ziolkami)