manicure - Warszawa

1. Data: 2005-06-26 09:04:58

Temat: manicure - Warszawa
Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, szukam w Warszawie /najchętniej Mokotów, Ursynów, ewentualnie
Wola/ dobrej, sprawdzonej manicurzystki... Mam wybitnego pecha i już kilka razy
trafiłam do "oprawców", po których przez tydzień leczyłam rany wokół
paznokcia...
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2005-06-26 15:00:54

Temat: Re: manicure - Warszawa
Od: "Madzia" <m...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> razy
> trafiłam do "oprawców", po których przez tydzień leczyłam rany wokół

Polecam manicurzystki w Instytucie Dr Eris na ul. Racławickiej. Byłam tam
już parę razy i jestem bardzo zadowolona zarówno z pedicuru jak i manicuru.
Pozdrawiam
Madzia

zarost 2-3 dniowy na codzien
Fryzjer - Poznań - gdzie?