mapa pylenia - alergie

1. Data: 2001-05-15 07:02:55

Temat: mapa pylenia - alergie
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam grupowiczow!
Szukam w internecie mapy pylenia w Polsce - czy ktos zna jakis dobry
adres...wlasnie mnie bierze i chcialbym wiedziec co moze byc przyczyna.

Maciej Plewicki
M...@p...onet.pl

2. Data: 2001-05-15 07:39:02

Temat: Re: mapa pylenia - alergie
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam Ci odpowiedź, ale pomyślałam, że przy okazji więcęj osób może się
dowiedzieć o tym adresie. Jest dobry adres o alergiach, zawierający też serwis
pyłkowy, to znaczy - jak się zarejestrujecie i podacie wybraną formę kontaktu,
to komunikaty o pyleniu będą Wam przesyłane albo jako SMS na telefon, albo e-
maliem. UUUUUwaga! Podaję adres: www.apsik.pl
Pozdrawiam wszystkich chorych a szczególnie alergików.
Grace.

3. Data: 2001-05-15 15:06:53

Od: "Gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Grace:
> [...]
> maliem. UUUUUwaga! Podaję adres: www.apsik.pl
> Pozdrawiam wszystkich chorych a szczególnie alergików.

proponuje jeszcze:
http://www.alergen.info.pl/

--
pozdr
Gregg

4. Data: 2001-05-16 12:01:51

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Grace:
>
> proponuje jeszcze:
> http://www.alergen.info.pl/
>

> --
> pozdr
>    Gregg
> (w razie czego z adresu prosze wyciac cyferki )

rezczywiście ta strona www.apsik.pl jest super!!! gorąco polecam, właśnie
otrzymałam komunikat na sms'a czego nie ma stronie, którą polecił kolega czyli
www.alergen.info.pl. Kalendarz tam jest mało ciekawy!!!
buziaczki i życzę zdrówka

Ginekolog prowadzacy ciaze
zastawka w mózgu