marchewka na zime-jak

1. Data: 2000-10-23 05:28:37

Temat: marchewka na zime-jak
Od: Grzegorz Szutka <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
no wlasnie: jak przechowujecie, pracowicie latem uzyskana, marchewke,
pietruszke, cebule itp? moi rodzice trzymali to w suchym piasku w
piwnicy czy sa inne sposoby.
grzesiek

2. Data: 2000-10-23 18:12:31

Temat: Re: marchewka na zime-jak
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Szutka" <s...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> no wlasnie: jak przechowujecie, pracowicie latem uzyskana, marchewke,
> pietruszke, cebule itp? moi rodzice trzymali to w suchym piasku w
> piwnicy czy sa inne sposoby.

Wydaje się, że najlepszym sposobem przechowywania marchwi i pietruszki
jest... nie przechowywać. Posunę się dalej.
Pracowicie latem uzyskana marchewkę i pietruszkę, najlepiej jest konsumować
bezpośrednio z grządki.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-10-24 07:32:49

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakimś filmie o działkowaniu widziałam jak marchewkę i inne korzeniowe
włożono do wiaderka, wiaderko przykryto pokrywką i zakopoano w ziemi do
wysokości pokrywki. Na wierzch ułożono trochę siana. To tylko teoria, nigdy
tego nie próbowałam.

--
Pozdrawiam_
Edyta Szajnóg

"Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> wrote in message

> [...]
> jest... nie przechowywać. Posunę się dalej.
> Pracowicie latem uzyskana marchewkę i pietruszkę, najlepiej jest

Poszukuje roz
sorki test
miseczniki
silnik