marihuana

1. Data: 2003-04-06 11:44:23

Temat: marihuana
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki wplyw ma palenie marihuany na zdolnosc koncentracji itp. wg wynikow
badan naukowych? Gdzie znajde informacje na ten temat?

2. Data: 2003-04-06 12:01:37

Temat: Re: marihuana
Od: Agnes <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izusek napisał:
> Jaki wplyw ma palenie marihuany na zdolnosc koncentracji itp. wg wynikow
> badan naukowych? Gdzie znajde informacje na ten temat?

Poszukaj na www.hyperreal.info
Jest tam miedzy innymi raport WHO /czesto o nim sie nie wspomina/ na
temat badan przeprowadzonych nad szkodliwoscia marihuany, alkoholu,
tutoniu i heroiny /porownanie szkodliwosci/.
Miles lektury :-)

Agnes

3. Data: 2003-04-07 21:15:03

Temat: Odp: marihuana
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

najgorzej niejest jak >palisz< najgorzej jest jak skonczysz palic(chodzi mi
o dlugoterminowe zakonczenie) cos jak na nastepy dzien jestes 'otepiały'
niejaram od roku a dopiero kilka miesiecy temu odzyskalem 'wolę' nauki i
zdolnosc koncentracji takiej jak przed.
Mimo wszystko i tak sadze ze alkohol jest gorzszy niz marihuana i jestem za
legalizacją

fighting ganja!

pozdrawiam ; )

choroba wysokosciowa
choroby wątroby
Tlumaczenia tekstów
opiłek w oku dwokrotna wizyta u okulisty i nic
do ginekologow