maseczka Fructis - czas stosowania

1. Data: 2005-05-23 11:23:24

Temat: maseczka Fructis - czas stosowania
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytam sobie opakowania maseczki do włosów farbowanych Fructis i się
dziwuję. Na opakowaniu z boku duzy napis '1 minute", to samo powtórzone w
instrukcjach po francusku i niemiecku. Na nalepce z polską wersją stoi
"pozostawić na 3 minuty". Czyżby teoria o panu Zenku i jego magicznej
wajsze (?) była prawdziwa i na rynek wschodnioeuropejski leją jakąś
rozrzedzoną wersję?

Nika

--
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

1. Data: 2005-05-24 16:27:47

Temat: Re: maseczka Fructis - czas stosowania
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to poniedziałek, 23 maja 2005 13:23
użytkownik Nika, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> "pozostawić na 3 minuty". Czyżby teoria o panu Zenku i jego magicznej
> wajsze (?) była prawdziwa i na rynek wschodnioeuropejski leją jakąś

Szczerze mówiąc, nie mam pojęcia. Ale ja trzymałabym odżywkę do oporu. Na
pewno dłużej niż 3 minuty :)

Krusz.
--
Kruszyna