maseczki jednorazowe w saszetkach

1. Data: 2003-01-10 19:18:15

Temat: Re: maseczki jednorazowe w saszetkach
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Sent: Sunday, January 05, 2003 12:06 PM
Subject: Re: maseczki jednorazowe w saszetkach

> Tez je stosuje. Glownie czerwona samorozgrzewajaca sie. Ale kilku
> probowalam. Sa w porzadku. I starczaja na wiele razy. Nie wyobrazam sobie
> nalozenia az tyle tego na raz. Dla mnie taka saszetka to min. 5 uzyc.

> Kropelka

Zakupiłam tą samorozgrzewającą i powiem tyle: polecam.
Fakt jeszcze jej nie zdjełam, ale poprawia nastrój niesamowicie :-)
jak ją nałożyłam jak wróciłam z zakupów to normalnie niebo na gębie,
jak mi się cieplutko zrobiło to aż miło.
nieważne czy działa super ekstra jakoś tam, jej plusem jest właśnie to
rozgrzewanie

Pozdrawiam
Super zrelaksowana Asia