maseczki nawilzajace?

1. Data: 2004-05-11 09:09:13

Temat: maseczki nawilzajace?
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Mam nadzieje ze mi cos podpowiecie, mam bardz sucha skore i ciagle problemy
ze "sciagnieta" twarza, szukam maseczki kremu nawilzajacego, dodam ze mam
ponad 30 lat :))

Ata

1. Data: 2004-05-11 10:08:14

Temat: Re: maseczki nawilzajace?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardz sucha skore i ciagle problemy
> ze "sciagnieta" twarza,

soraya- maseczka z serii kolagen+elastyna

1. Data: 2004-05-11 21:30:27

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
polecam bardzo bardzo maseczki Nivea Visage. Mnie saszetka wystarcza na
okolo 2-3 razy, jest jej naprawde duzo. Efekt murowany, cena przystępna :)

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2004-05-12 07:49:22

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
> Witam,
> polecam bardzo bardzo maseczki Nivea Visage. Mnie saszetka wystarcza na
> okolo 2-3 razy, jest jej naprawde duzo. Efekt murowany, cena przystępna :)

dokladnie tak, bardzo lubie te maseczki glownie za to ze ladnie obchodza sie
z buzka a przy okazji sa dosc wydajne. A jako krem moge ci polecic bardzo
delikatny krem firmy Dermedic Prosensiv. Ladnie sie wchlania, nawliza,
likwiduje uczucie sciagnieca itd itp :)

Pozdr

1. Data: 2004-05-14 13:18:04

Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ata <a...@r...pl> napisał(a):
> Mam nadzieje ze mi cos podpowiecie, mam bardz sucha skore i ciagle problemy
> ze "sciagnieta" twarza, szukam maseczki kremu nawilzajacego, dodam ze mam
> ponad 30 lat :))

wypróbuj sobie:
maseczkę nawilżającą Optimum Tołpy (jest cała seria, może coś jeszcze
wybierzesz)
serię LipidSystem Farmony
maseczkę pomarańczową i krem silnie nawilżający Nu Skin
krem Garnier Comfort do cery suchej

[SZN] bielizna.
henna
kolor włosów khaki