[maszyna dziewiarska] pytanie

1. Data: 2004-11-08 18:03:05

Temat: [maszyna dziewiarska] pytanie
Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Po wielu latach przerwy udało mi się namówić tatę na ponowne uruchomienie
maszyny dziewiarskiej. Ale okazało się, że gdzieś zaginął jeden "grzebień"
(chyba tak się nazywa ta część, którą zakłada się po wykonaniu pierwszego
rzędu, prawda? ). I tutaj mam do Was pytanie: czy do każdej maszyny ten
"grzebień" wygląda tak samo? A jeśli tak, to orientujecie się może, gdzie
można zakupić takie coś?
Będę wdzięczna za pomoc!
Pozdrawiam z mokrych i zimnych Tychów
Bebe

1. Data: 2004-11-08 19:03:19

Temat: Re: [maszyna dziewiarska] pytanie
Od: "Anngo" <p...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jaka masz maszynę?
Pozdrawiam z deszczowych Katowic
Anngo

1. Data: 2004-11-08 19:39:55

Od: "Bebe" <b...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>A jaka masz maszynę?

To stary Singer, ale nie wiem jaki model. Ale taki już 20 letni model :)

> Pozdrawiam z deszczowych Katowic
> Anngo

A w Tychach już nie pada :)
Bebe