materace przeciwodleżynowe

1. Data: 2004-08-21 20:13:53

Temat: materace przeciwodleżynowe
Od: "Toj" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
U starszej osoby, ktora od paru lat praktycznie nie wstaje łóżka (tyle co do
łazienki), pojawiły sie ostatnio zaczerwienienia skóry. Wyglada to na
poczatki odleżyn. Chce jakos pomoc i widze rozwiazanie w postaci materaca
przeciwodlezynowego. Zrobilam wstepne rozeznanie internetu i jest sporo
producentow i dystrybutorow. Czy ktos moze mi podpowiedziec, ktore materace
sa warte zakupu? Zakladam, ze materac bedzie uzywany praktycznie caly czas.

Bardzo dziekuje za pomoc,

To-ja

2. Data: 2004-08-23 06:24:32

Temat: Re: materace przeciwodleżynowe
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Sa bardzo fajne materace pneumatyczne - tzn ze caly czas chodzi pompa ktora
tloczy powietrze do materaca. Mozna je kupic, a u nas w Lodzi (nie wiem czy
gdzies indziej) wiekszosc kosztow zakupu moze pokryc kasa chorych. Jest tez
wypozyczalnia sprzetu. Puki co mozesz zastosowac kolka z bandazy (cos
takiego jak kolo ratunkowe - w srodku wata a na zewnatrz owinieta bandazem -
w miejsca zaczerwienione. Najlepszy sposob to czesta zmiana pozycji lezenia.

pozdrawiam
Arek

3. Data: 2004-08-23 10:26:22

Od: "beabi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj! Od dwoch lat uzywam materaca przeciwodlezynowego,pneumatycznego i
jestem ogromnie zadowolona. Przebywalam w lozku niemal bez przerwy przez
poltora roku,i materac sie sprawdza. Po ok.2 latach wymienilam sam materac,
tzw."wysciolke",pompa nadal do nowego pasuje. Przedtem mialam taki
granatowy, chyba firmy angielskiej,teraz zamowilam polskiej za 185 zl. Koszt
materaca w wiekszosci pokrywa fundusz,ale materac jest na 3 lata,a tyle
zaden nie wytrzyma. Trzeba sie przyzwyczaic do pracy materaca-zasysa
powietrze i to slychac; mozna potrzktowac jako kolysanke...;-).Oto adres
strony: http://www.akson.pl/. Pozdrawiam Bea

.

4. Data: 2004-08-23 12:20:37

Od: "Tadeusz Jackowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Materac Pneumatyczny RUBY firmy Reha und Fund ZOO
maksymalne obciążenie: 140 kg
koszt (listopad 2003): bez zlecenia 1200zl, na zlecenie 815zl
stona firmowa: http://www.rehafund.pl/index_2.htm

5. Data: 2004-08-23 17:20:55

Od: "beabi" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec mam taki teraz -typ Bio Flote,identyczny, podlaczony do pompy
automatycznej z poprzedniego materaca innej firmy. Jak narazie jestem bardzo
zadowolona. Caly materac z pompa kosztuje o wiele mniej w tej firmie,do
ktorej podalam link.pozdrawiam.Bea

Jolka Jolka
Telepraca
Kurs języka migowego w Warszawie