materiały do lekcji umieszczane na www

1. Data: 2003-06-21 16:48:40

Temat: materiały do lekcji umieszczane na www
Od: "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie czy ktos z was zamieszcza materialy do
lekcji na swojej stronie internetowej jako alternatywa
do braku kserokopiarki w szkole?

chodzi mi o wymiar ekonomiczny, przy dochodach
nauczycielskich :-( nie ma mowy o sponsorowaniu
kserowek dla uczniow.
sposob z dostarczeniem ich poprzez siec wydaje mi sie
ok w dobie spoleczenstwa informacyjnego.

czy kos juz cos takiego stosuje w szkolach srednich?
nie chodzi mi o zamieszczenie sporadyczne lecz
aktywne umieszczanie materialow do ksztalcenia dla uczniow.

jakub

2. Data: 2003-06-21 17:31:46

Temat: Re: materiały do lekcji umieszczane na www
Od: "Andrzej" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie chodzi mi o zamieszczenie sporadyczne lecz
> aktywne umieszczanie materialow do ksztalcenia dla uczniow.

Witaj!
Tak funkcjonuje moja strona i zamieszczane na niej materiały.
Zapraszam

--
Powodzenia
Andrzej <a...@p...gazeta.pl>

3. Data: 2003-06-21 19:05:37

Od: "Roman O." <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
<..>
> Tak funkcjonuje moja strona i zamieszczane na niej materiały.
<....>
Lekcja MUSI biegnąć sprawnie.
Na niezawodności np łącza bym tak nie polegał!
Lepiej Intranet, lub po prostu serwer plików.
/Czysta płyta CD kosztuje 1 zł!?/
Roman

4. Data: 2003-06-21 21:18:15

Od: "WodnikJaqb" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z jakis powodow nie chce sie otworzyc...

dzieki za rady

jakub

5. Data: 2003-06-24 11:51:23

Od: "Imka" <i...@z...nosp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lekcja MUSI biegnąć
biegnac?????
chyba raczej biec:)
pozdroowka

6. Data: 2003-06-24 12:17:28

Od: "Roman Stachowiak" <a...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imka" <i...@z...nosp.pl> napisał w wiadomości
> biegnac?????
> chyba raczej biec:)

Słownik ortograficzny Stanisława Jodłowskiego:
biegnąć a. (albo) biec

RomanS

7. Data: 2003-06-24 12:47:56

Od: "Imka" <i...@z...nosp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Imka" <i...@z...nosp.pl> napisał w wiadomości

> Słownik ortograficzny Stanisława Jodłowskiego:
> biegnąć a. (albo) biec

No ze Staśkiem Jodłowskim to ja dyskutować nie będę:))) Zapewne ma rację.

help!
PRACOWNIK DO OBSLUGI EMAIL POSZUKIWANY!!!
pytania na egzamin
ocena opisowa
uczniowskie stowarzyszenie do walki z nauczycielami