matowanie [we Wrocławiu]

1. Data: 2005-05-10 19:16:11

Temat: Re: matowanie [we Wrocławiu]
Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d5g6sr$suc$1@inews.gazeta.pl...
> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 6 maja 2005 17:40 użytkownik
> Olga, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jest taki bardzo matujący krem Oceanic do cery tłustej (z serii
> pomarańczowej

Dziękkuję za dobrą rade - matuje pięknie.
Ola

1. Data: 2005-05-11 09:07:38

Od: Dorka <n...@l...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olga napisał:

> Dziękkuję za dobrą rade - matuje pięknie.

Możesz zdradzić, gdzie go kupiłaś? Bo od paru dni szukam go we Wrocławiu
i nigdzie nie ma :(

--
Pozdrawiam, Dorka

1. Data: 2005-05-11 12:59:14

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorka" <n...@l...spamu> napisał w wiadomości

> Możesz zdradzić, gdzie go kupiłaś? Bo od paru dni szukam go we Wrocławiu
> i nigdzie nie ma :(

W kiosku kosmetycznym na targowisku na Biskupinie.
Jak czegoś nie ma, to poproś panią w "swojej" drogerii, żeby zamówiła.
O.

1. Data: 2005-05-11 20:18:01

Od: Dorka <n...@l...spamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olga napisał:

> W kiosku kosmetycznym na targowisku na Biskupinie.
> Jak czegoś nie ma, to poproś panią w "swojej" drogerii, żeby zamówiła.

Ja niecierpliwa jestem, i chcę mieć "zaraz" ;) Jutro się przejdę na to
targowisko, bo ja z Sępolna jestem :)

--
Pozdrawiam, Dorka

solarium