matura 2002 i szkoly wieczorowe

1. Data: 2000-09-05 18:13:09

Temat: matura 2002 i szkoly wieczorowe
Od: m...@g...pl (_[N]orman_) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Znajomy nauczyciel poprosil mnie o znalezienie informacji nt.
nowej matury tj. 2002 tzn. czy bedzie ona w 2002 roku rowniez
w szkolach dla doroslych (dawniej nazywalo to sie szkola
wieczorowa)? Jesli ktos wie to bardzo prosze o jakies informacje - jemu
w szkole powiedzieli, ze w 2002 bedzie jeszcze stara matura wiec bedzie
sie staral przygotowywac mlodziez do starej... i wtedy miejmy nadzieje,
ze nie bedzie nowej...

Mirek

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-09-06 09:11:19

Temat: Odp: matura 2002 i szkoly wieczorowe
Od: "Frico" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto adresy: www.men.waw.pl i www.codn.edu.pl oraz na www.portal.pl tutaj z
lewej strony jest Serwis edukacyjny - tutaj mozna dowiedziec sie weilu
ciekawych spraw. A przede wszystkim napisać pytanie e-mailem na dwa pierwsze
adresy czyli MEN oraz Centralny ODN w Warszawie. Pozdrawiam frico.

Użytkownik _[N]orman_ <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...webcorp.com.
pl...
> [...]
> w szkole powiedzieli, ze w 2002 bedzie jeszcze stara matura wiec bedzie
> sie staral przygotowywac mlodziez do starej... i wtedy miejmy nadzieje,

ŁÓDŹ - LEKTORA francuskiego pilnie poszukuję !!!
Kształcenie artystyczne
Rozkłady materiałów do Informatyki w szkole podstawowej
zadania- wiersze
Poszukuje: "Zmiany struktury spol.-gospod. w latach 90-98"