mąż

1. Data: 2003-12-28 13:59:59

Temat: Re: mąż
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl>
news:bsmmkl$l47$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

>>> Pozdrawiam
>>> Ana

> Niedawno ktoś cytował dwa różne opisy postaw psychopatów.
> W jednym była mowa o takich, którzy jak gdybyby pozbawieni
> byli instynktownego uczucia strachu czy reakcji obronno-
> zachowawczych. Oni też odrzucali wszelkie autorytety,
> ustanawiając jedyny-swój osobisty.
> Pozdrawiam
> Ana
> Ps. Literki, które wystukałeś, wyraźnie uśmiechają się w
> charakterystyczny sposób.:))

Co racja to racja. :)
Do worka (saku) o nazwie psychopatia można wrzucić
wszelkie "odstępstwa od normy" i przypisać im identyfikatory
np. tt33, al88 itd.
PS. też lubię Cię czytać. ;)))
\|/ re:

1. Data: 2003-12-29 11:07:06

Od: "mam_problem" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, droga młodzieży za słowa wsparcia. Już się z nim pogodziłam, zresztą i
tak nie mam gdzie pójść, muszę mieszkać tam gdzie mieszkam, nie mam forsy (ani
nawet zdolności kredytowej), żeby móc się wyprowadzić. Ale widzę, że są tacy co
mają jeszcze gorzej (zobaczcie sobie temat " kłótnie a święta " czy coś w tym
rodzaju). I niech go szlak jasny trafi. Pozdrowionka.

[ankieta] Jak wpływają na Ciebie Święta?
Terapeuta rodzinny
Re: Olimpiada z fizyki
Patologia
Kwestie ładu.