meble z targu

1. Data: 2002-11-18 13:04:00

Temat: Re: meble z targu
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> sklepów z kuchniami na wymiar kosztowały 5-10 tys zł. Ja dałem 1100 zł. Po 3
> latach nie mam żadnego "ale" .
> Do domu zamówię tak samo, bo musiałbym dać chyba ok. 10-15 tys. zł., a "z
> targu" myślę, że nie dam więcej niż 2-2.5 tys., a jak mi się znudzi po kilku
> latach, to bez świadomości wyrzucania większej kasy, sobie po prostu ją
> wymienię.
> Co do kompletów wypoczynkowych, foteli itp. to bym się zastanawiał, bo
> różnica w cenie chyba nie taka wielka, a jakość trudno od razu ocenić ...

Kupiłam meble kuchenne na targu (3 szafki wiszące i trzy stojące - ok.1000zł).
Jestem bardzo zadowolona i podobają się nie tylko mnie. Od roku spisują się
super. Z racji tego, że nie potrafię całe życie przebywać w otoczeniu jednych i
tych samych przedmiotów, więc nie zdecydowałabym się na zakup bardzo drogich
mebli. Byłabym rozdrata między zdrowym rozsądkiem, który nie pozwoliłby mi ich
wyrzucić, a naturą, która domagałaby się nowych wrażeń estetycznych. Pewnie, że
trzeba uważać i generalnie na targu cena=jakość. Może ja miałam szczęście i
trafiłam na dobrego producenta. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2002-11-20 12:39:52

Od: "vad" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał..
> [...]
> trzeba uważać i generalnie na targu cena=jakość. Może ja miałam szczęście
> trafiłam na dobrego producenta. Pozdrawiam.
Witam
Na targu moja Pani kupiła wyposażenie kuchni i dwa wypoczynki . I jedno i
drugie sprawuje się b.dobrze . Dokładnie obejrzeć przed zakupem i niestety w
domu rozebrać co się da i złożyć ponownie porządnie. Należy jeszcze
pouzupełniać jakieś drobiazgi typu podkładka , inna śrubka itp. Per saldo
się opłaca .
pozdr.vad

Zabudowa kuchni - korpusy z płyty wiórowej?
czym czyscic kuchenke mikrofalowa w srodku
Podłoga z olejowanych desek sosnowych
Podzielnik ciepła
Czy lodowka Dual System Boscha oraz pralka ladowana od gory i zmywarka SRS 3039EU tej samej firmy sa ok? Prosze o opinie ?