mech - jakie ryzyko w ogrodzie

1. Data: 2004-10-01 10:50:38

Temat: mech - jakie ryzyko w ogrodzie
Od: "mk" <m...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wita serdecznie wszystkich, do dzisiaj tylko pilnie czytałem grupę a teraz
odważyłem się zadać dwa pytania
1.wymyśliłem sobie na kostce z dosyć nierównego granitu mech - jakie może
to stanowić zagrożenie dla reszty ogrodu jeszcze nieistniejącego ale wolę
pytać niż zepsuć coś.Chodzi mi głównie o zagrożenie dla trawy, która już
istnieje.
2.jak pozostawić trawę na zimę - obecnie ma ok 6-7 cm czy przyciąć a ona
jeszcze podrośnie czy zostawić do wiosny.
Dziękuję za zainteresowanie i pozdrawiam Mirekk

2. Data: 2004-10-03 02:16:51

Temat: Re: mech - jakie ryzyko w ogrodzie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"mk" <m...@p...oonet.pl> wrote in message
> [...]
> pytać niż zepsuć coś.Chodzi mi głównie o zagrożenie dla trawy, która już

Mech moze wyprzec trawe tam, gdzie bedzie mial lepsze wrunki niz trawa.
Ja bym sie raczej martwil, ze trawa wyprze mech.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz