medycyna tropikalna

1. Data: 2004-01-29 08:26:52

Temat: medycyna tropikalna
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy i gdzie w Krakowie można dowiedzieć się, jakie szczepienia należy
wykonać przed wyjazdem wakacyjnym do Azji? Konkretnie: południowa
Syberia i Mongolia - wiem na pewno, że muszę się żaszczepić przeciw
malarii - gdzie zdobyć więcej informacji?
--
pa, Basia

2. Data: 2004-01-29 08:30:03

Temat: Re: medycyna tropikalna
Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bvag4c$pfq$...@i...gazeta.pl,
BasiaBjk <b...@q...pl>:
> [...]
> Syberia i Mongolia - wiem na pewno, że muszę się żaszczepić przeciw
> malarii - gdzie zdobyć więcej informacji?

Zerknij na strony MSZ, poradnik turysty czy podroznika, jakos tak - tam
podaja dane o obowiazujacych i zalcanych szczepieniach wg. krajow. Jak nie
znajdziesz strony, daj tu znac, to poszukam.

--
Robert

3. Data: 2004-01-29 14:18:49

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym się wybrał (albo najpierw zadzwonił, centrala zdaje się 424-73-40)
do Kliniki Chorób Zakaźnych Szpitala Univ.
--
Krzysiek, EBP
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

4. Data: 2004-01-29 14:23:07

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik RobertS napisał:

> Zerknij na strony MSZ, poradnik turysty czy podroznika, jakos tak - tam
> podaja dane o obowiazujacych i zalcanych szczepieniach wg. krajow. Jak nie
> znajdziesz strony, daj tu znac, to poszukam.

Dzięki, stronę(http://www.msz.gov.pl/start.php?page=11102000
00)
znalazłam, ale nadal nie wiem, czy mogę w Krakowie załatwić te
szczepienia i jaki koszt... Spróbuję poszukać informacji w sanepidzie
może...?
--
pa, Basia

5. Data: 2004-01-29 22:43:11

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Syberia i Mongolia - wiem na pewno, że muszę się żaszczepić przeciw
> malarii - gdzie zdobyć więcej informacji?

W Krakowie to tylko Klinika Chorob Zakaznych na Sniadeckich,
ale jak kiedys bylem tam po porade odnosnie szczepien
przed wyjazdem nad Amazonke (niestety - kuzyn jechal, nie ja :((( )
to nie udzielono mi zadnych informacji (pani dr zastanawiala sie
gdzie taki wykaz szczepien mozna znalezc, ale nie znalazla :))

To bylo ok 3 lata temu, wiec cos sie moglo zmienic.

Chyba najlepszym zrodlem informacji jest Instytut Med. Morskiej I
Tropikalnej.

Tutaj adresy i telefony:
http://www.immt.gdynia.pl/conf/index_pl.htm

pozdrawiam
piotr

6. Data: 2004-01-30 06:32:41

Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości
> Czy i gdzie w Krakowie można dowiedzieć się, jakie szczepienia należy
> wykonać

Poradnia Medycyny Tropikalnej przy Klinice Chorob Zakaznych na Snadeckich
tel do poradni: 424-73-57

IDa

7. Data: 2004-01-31 13:48:17

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik IDa napisał:

> Poradnia Medycyny Tropikalnej przy Klinice Chorob Zakaznych na Snadeckich
> tel do poradni: 424-73-57

Dzięki, już dzięki Wam i trampingowcom znalazłam wszystkie potzrebne mi
informacje :)
--
pa, Basia

Piersi po karmieniu