miąsko duszone z czymś w środku, co radzicie?

1. Data: 2007-05-29 15:12:46

Temat: miąsko duszone z czymś w środku, co radzicie?
Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałabym w jakieś miąsko (schab, filet z kurczaka, ew.wołowinę)
zawinąć coś np; szparagi, śliwkę suszoną albo coś innego i to udusić,
tak aby zrobił się dobry sosik. Co proponujecie zrobić i jak?

Pozdrawiam
Asikk

2. Data: 2007-05-29 15:22:29

Temat: Re: miąsko duszone z czymś w środku, co radzicie?
Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawiń w wołowinę kiszoną kapustę z grzybami

3. Data: 2007-05-29 16:00:08

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asikk napisał(a):
> [...]
> zawinąć coś np; szparagi, śliwkę suszoną albo coś innego i to udusić,
> tak aby zrobił się dobry sosik. Co proponujecie zrobić i jak?

W piersi z kurczaka, takiej solidnej, zrób kieszonkę i nadziej
podsmażonym szpinakiem, wybełtanym z surowym jajem. Do tego sos serowy.
U mnie to ostatnio hit!

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2007-05-29 18:48:40

Od: "Kulinarny.Net" <p...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asikk" <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coś np; szparagi, śliwkę suszoną albo coś innego i to udusić, tak aby
> zrobił się dobry sosik. Co proponujecie zrobić i jak?
Witka
Zrazy ze śliwkami

6 porcji

Składniki:

1 kg wołowiny (rostbefu)

200 g wędzonego boczku

200 g suszonych śliwek bez pestek (niezbyt wysuszonych)

2 cebule

4 łyżki oleju

200 g śmietany 24%

łyżka mąki pszennej

sól

papryka słodka mielona

pieprz czarny mielony

czosnek granulowany

Wykonanie:

Mięso pokroić na plastry o grubości 1 cm, rozbić tłuczkiem formując okrągłe
zrazy. Boczek pokroić w plastry. Mięso natrzeć od wewnętrznej strony: solą,
czosnkiem, pieprzem, papryką. Na każdym kawałku mięsa ułożyć plaster boczku
i dwie suszone śliwki, zwinąć i spiąć wykałaczka. Na patelni rozgrzać olej,
zrazy (można oprószyć mąką) obsmażyć na ciemno-złoty kolor, przełożyć do
rondla, zalać szklanką wody, dodać pokrojoną w kostkę cebule. Dusić do
miękkości (ok. 2 godziny) na małym ogniu. Pod koniec duszenia doprawić wywar
do smaku papryką, solą, czosnkiem oraz pieprzem. Mąkę wymieszać ze śmietaną
i połączyć z wywarem. Podawać z kaszą gryczaną.

Mika

5. Data: 2007-05-29 19:15:07

Od: Felinity <f...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny wiosenny poranek dnia Tue, 29 May 2007 17:12:46 +0200, istota
zwiewna znana jako Asikk napisała:

> [...]
> zawinąć coś np; szparagi, śliwkę suszoną albo coś innego i to udusić,
> tak aby zrobił się dobry sosik. Co proponujecie zrobić i jak?

Filet z kurczaka rozbity cienko, a do środka feta z listkami śiweżej
bazylii, pociętymi na kawałki, spiąć wykałaczkami, podsmażyć na patelni
na oliwie lub oleju.
Sos najwspanialszy na świecie, aż potem szkoda nie wyjadać z patelni ;-)

Pozdrawiam,
Fel

--
/ Felinity / GG#5435158 http://felinity.jogger.pl \
//////////// toute la vie avec les fous :) \\\\\\\\\\

6. Data: 2007-05-29 20:09:46

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Asikk pisze:

> Chciałabym w jakieś miąsko

To "miąsko" to literówka, maniera, czy tak się teraz mawia w
nowoczesnych kręgach?
--
BBjk

7. Data: 2007-05-30 08:36:36

Od: Asikk <asia.kopiczynska@USUN_TOinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> W piersi z kurczaka, takiej solidnej, zrób kieszonkę i nadziej
> podsmażonym szpinakiem, wybełtanym z surowym jajem. Do tego sos
> serowy. U mnie to ostatnio hit!

Potem to smażysz?
Nie wylatuje Ci ten szpinak?
Jak robisz sos serowy? (mi nigdy nie wychodzi jakiś bardzo smaczny?

Pozdrawiam
Asikk

8. Data: 2007-06-02 18:52:30

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Asikk napisał(a):

> Potem to smażysz?
> Nie wylatuje Ci ten szpinak?

Nie wylatuje, spinam wykałaczkami.
Poza tym staram się dobrze odparować na patelni najpierw szpinak, tylko
nie można przesadzić, żeby go z rozumu nie wysmażyć ;-).

> Jak robisz sos serowy? (mi nigdy nie wychodzi jakiś bardzo smaczny?

Sos serowy robiłam na oko i to po raz pierwszy w życiu właśnie do tego
dania. Wzięłam trochę serka topionego śmietankowego Hochlandu, do tego
dodałam śmietany 18%, wrzuciłam trochę lazura, doprawiłam czosnkiem,
solą, białym pieprzem, zagotowałam to wszystko na patelni aż ładnie
zgęstniało i już.

Pozdrawiam
Ewa

PARCHLO
Jaki przepis na sałatkę z buraków?
spamer
Januszowi i nie tylko polecam ...
sałatka z szynką konserwową szukam przepisów.