miastko na serwerku. Czyje to jest?

1. Data: 2002-06-05 13:19:17

Temat: miastko na serwerku. Czyje to jest?
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy dobrze zrozumialam (bo u mnie cienko bardzo z rosyjskim) ze to wedlug rysunku
Alekseja Semenowa?

podoba mi sie i chcialam wiedziec czyje to jest
pozdrawiam
Olcia

1. Data: 2002-06-06 00:13:25

Temat: Re: miastko na serwerku. Czyje to jest?
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adl32j$54c$...@n...gazeta.pl...
[...]

________
Czytalo by sie dokladnie Aljeksjej Sjemjonow
Najgorsze jest to, ze ja juz nie pamietam skad to sciagnelam :(((

Ale i tak najwieksza moja wtopa to byla jak sie dopytalam jak wejsc na
strone, ktorej adres sama podalam 2 posty wyzej, w tym samym watku...

ps: maly Sherlock holmes wytropil, ze zciagnelam to ze stronki
http://cross-chris.narod.ru/cross.html , ktora to Ktos Mily oglosil na
grupce

Pozdrawiam,
Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-06-06 09:12:38

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> strone, ktorej adres sama podalam 2 posty wyzej, w tym samym watku...
>
> ps: maly Sherlock holmes wytropil, ze zciagnelam to ze stronki

dzieki za adres, sciagnelam jeszcze pare nieco abstrakcyjnych wzorow stamtad
pozdrawiam Ola

Melinda Coss "Haftowanie"
Do Mongi
Do Mongi