mieczyki

1. Data: 2005-09-07 12:20:46

Temat: mieczyki
Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zaczelam wykopywac mieczyki. Oczywiscie wykopalam tylko te, ktore
nie kwitly zupelnie w tym roku i te ktore przekwitly juz ze 2 tygodnie temu.

Poniewaz pierwszy raz w zyciu zajmuje sie mieczykami to mam rozterke. Wiem,
ze powinna wytworzyc sie nowa bulwa ale nie do konca wiem jak powinna
wygladac i czy to co mam u siebie wyglada prawidlowo. Mianowicie bulwy sa
durze otulone brazowymi luskami a od spudu maja cos jakby pryklejone zolte
nalesniki.
Czy to jest pozostalosc starej bulwy ?
Czy tak ma byc, czy tez moze powinnam to oderwac ?
A moze za wczesnie wykopalam ?

Ech...

Pozdrawiam
JoShi

2. Data: 2005-09-07 12:37:35

Temat: Re: mieczyki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JoShi wrote:
> Wlasnie zaczelam wykopywac mieczyki. > Czy tak ma byc, czy tez moze
powinnam to oderwac ?
(...)
> A moze za wczesnie wykopalam ?
> Pozdrawiam
> JoShi
:)
u mnie mieczyki dopiero kwitna
i ja wykopuje dopiero po pierwszych przymrozkach
razem z daliami
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-09-07 12:49:42

Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> u mnie mieczyki dopiero kwitna
> i ja wykopuje dopiero po pierwszych przymrozkach
> razem z daliami
Hehehe jak bede czekac do pierwszych przymrozkow to ich nie znajde pozniej,
bo lisice juz usychaja. Poza tym nie odpowiedziales czy te bulwy to tak maja
wygladac czy nie.

4. Data: 2005-09-07 13:25:04

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JoShi wrote:
> Hehehe jak bede czekac do pierwszych przymrozkow to ich nie znajde
> pozniej, bo lisice juz usychaja. Poza tym nie odpowiedziales czy te
> bulwy to tak maja wygladac czy nie.
:)
a skad mam wiedziec
kiedy widze je dwa razy w roku
raz kiey wykopuje i pozniej gdy zakopuje
:)
a w jednym miejscu to juz dwa sezony nie wykopywalem
i tez nic im sie nie dzieje
:(
te pozostawiane to takie wyblakly majtkowy roz
nie podoba mi sie ten kolor
:)

5. Data: 2005-09-07 14:52:22

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoShi" <s...@B...edu.pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie zaczelam wykopywac mieczyki. Oczywiscie wykopalam tylko te, ktore
> nie kwitly zupelnie w tym roku i te ktore przekwitly juz ze 2 tygodnie
> temu.

ja w ogóle nie wykopuje.
co roku dołożę kilka sztuk, tu i tam i jakos to leci.

podobnie z tulipanami.

moon

6. Data: 2005-09-07 17:36:35

Od: "Jacek Walewski" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mianowicie bulwy sa durze otulone brazowymi luskami a od spudu maja cos
jakby pryklejone zolte nalesniki.

Moje bulwy w ubiegłym roku też były ladne i duŻe, w tym jeszcze nie
wykopywałem.

> Czy to jest pozostalosc starej bulwy ?
Tak
> Czy tak ma byc, czy tez moze powinnam to oderwac ?
Oderwać.
> A moze za wczesnie wykopalam ?
Jak wykopałaś to już ponownie nie zakopuj, poczekaj do wiosny
> Ech...
ech...
> Pozdrawiam
> JoShi
Pozdrawiam Jacek Walewski

7. Data: 2005-09-07 20:59:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nalesniki.
> Czy to jest pozostalosc starej bulwy ?

Tak.

> A moze za wczesnie wykopalam ?

Tak.

> Ech...
>
> Pozdrawiam
> JoShi

Pozdrawia boletus

8. Data: 2005-09-07 21:02:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pozniej,
> bo lisice juz usychaja. Poza tym nie odpowiedziales czy te bulwy to tak

Smal nie zna się na roślinach, to tylko wędkarz
(czytaj: kłusownik).

Pozdrawia boletus

9. Data: 2005-09-07 21:10:09

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja w ogóle nie wykopuje.
> co roku dołożę kilka sztuk, tu i tam i jakos to leci.
>
> podobnie z tulipanami.
>
> moon

Chłopstwo Ciebie wyręcza ? ;-)

boletus

10. Data: 2005-09-07 23:17:35

Od: "Moon" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Chłopstwo Ciebie wyręcza ? ;-)

chłopstwo ścina już gotowe.
wykopywanie to zbyt ciężka praca w epoce dotacji za łąki...

moon

opadła mi żołądź :-(
Winogrona
żywopłot - co sadzić?