miętus?

1. Data: 2005-04-12 13:20:41

Temat: miętus?
Od: "Qq" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tuszkę miętusową, bez kilku gramów kilogram. Jakoś bym ją zapiekł, w
folii czy jakoś tak, nie w kawałkach i panierce, tylko
ziołowo-cebulowo-offowo?
Macie sprawdzony i niezbyt czasochłonny pomysł/przepis?

Qq

1. Data: 2005-04-12 14:54:57

Temat: Re: miętus?
Od: "Nocny" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziołowo-cebulowo-offowo?
> Macie sprawdzony i niezbyt czasochłonny pomysł/przepis?

Mam przepis, co prawda na pstraga ale..

Folia aluminiowa, majonez, ryba, dodaj zioła jakie lubisz i cebule
blanszowana (jedna srednia).

Folia duzo wieksza niz ryba, ukladasz rybe (nasycona ziolami) i zalewasz ja
majonezem, również w środku - dużo majonezu.
Zawinąć trzeba bardzo luźno ale szczelnie. Wstawiasz do pieczenia na ok. 20
min. Masz rybę w sosie palce lizać.

Pozdrawiam
Nocny

1. Data: 2005-04-12 21:29:37

Od: "Qq" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nocny" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> majonezem, również w środku - dużo majonezu.
> Zawinąć trzeba bardzo luźno ale szczelnie. Wstawiasz do pieczenia na ok.

Merci. Obsypałem zielem, rano pędzę po majonez /zwłaszcza, że nie będzie
przy tym żony! ;-)) / potem odpalam piekarnik. Trochę sztukowany przepis,
ale akurat była przecena na miętusy i musiałem skorzystać w pośpiechu.
DZięki.
Qq

1. Data: 2005-04-13 23:43:22

Od: "Nocny" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przy tym żony! ;-)) / potem odpalam piekarnik. Trochę sztukowany przepis,
> ale akurat była przecena na miętusy i musiałem skorzystać w pośpiechu.

Daj znać jak wyszło :)

Nocny
Skype abonent5555

1. Data: 2005-04-14 07:26:42

Od: "Qq" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj znać jak wyszło :)
>
> Nocny

Wyszło fenomenalnie. DOłożyłem trochę szpinaku z mrożonki i czerwonej
cebuli. Dołożyłbym więcej, ale miałem problemy ze "zszcyciem" dwóch kawałków
folii, żeby zakryły z "kopułą" całe rybsko. Całość w folii włożyłem do
foremnki bvlaszanej, żeby nie polać sosem piekarnika, dołożyłem kilka
ziemniaków... Tu kiks, ziemniaki jednak muszą 1,5 godziny się piec, a rybę
grzałem godzinę, bo duży sztuk był. Więc kartofle musiały dochodzić, ale
zanim imć miętus dostygł już się do nich dobrałem.
Ryba to je ono!

Qq

1. Data: 2005-04-17 01:30:11

Od: "Nocny" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyszło fenomenalnie. DOłożyłem trochę szpinaku z mrożonki i czerwonej
> cebuli.
[ciach]

Nastepnym razem sprobuj pstraga potpkowca :)

pzdrf

Nocny

spazyc skorke z pomaranczy
Hej