migdałowiec-kłopot

1. Data: 2001-05-31 07:08:55

Temat: migdałowiec-kłopot
Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam kiluletniego migdałowca szczepionego na jabłonce . Kwitł mi w tym roku
b. pęknie, lecz po przekwitnięciu zaczęły usychać gałązki wraz
wiatami( 1/2 stanu)
Proszę o radę,co z tym fantem zrobić .
Pozdrawiam
Jola

2. Data: 2001-06-01 06:15:43

Temat: Re: migdałowiec-kłopot
Od: "MB" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobny kłopot, ale w tej chwili zdrowe gałęzie przerosły uszkodzone
i jest ładnie, ale straty były u mnie znacznie poniżej 1/2.

Marek

3. Data: 2001-06-04 05:18:09

Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za pomoc. Mam nadzieję ,że uratuję mojego migdałowca
następnej wiosny.
pozdrawiam Jola
MB napisał(a) w wiadomości: <9f7bv6$d1l$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2001-06-04 09:57:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam kiluletniego migdałowca szczepionego na jabłonce . Kwitł mi w tym roku
> b. pęknie, lecz po przekwitnięciu zaczęły usychać gałązki wraz

Spróbuj "dobre" gałązki ukorzenić - akurat czas na sadzonki zielne. A potem,
konsekwentnie przycinając, wyprowadzisz sobie formę pienną. Na własnych
korzeniach powinna być odporniejsza.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2001-06-04 11:05:33

Od: "Jolanta Budzisz" <b...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a) w wiadomości:
<9ffm92$mgu$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

> [...]
>korzeniach powinna być odporniejsza.
>
>Pozdrawiam, Basia.
>Jak na mój gust to chyba trochę trzeba będzie poczekać by z gałązki
wychodować drzewo- mimo wszystko spróbuję .
Pozdrawiam i dziękuję
Jola

jakie ryby do oczka?
Koty w ogrodzie.