migrena

1. Data: 2004-02-03 19:49:45

Temat: migrena
Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
moja siostra - 45 lat - choruje na migrene. Ataki sa kilkudniowe, typowe-
odruchy wymiotne, nadwrazliwosc na swiatlo i dzwiek. Brala chyba juz
wszystko - lacznie z ostatnio Summamigranem - nie dziala, tomografia glowy w
normie- bez pat. zmian.
Do kogo sie udac- moze mozecie kogos polecic w Trojmiescie? Z jakimi
lekarstwami eksperymentowac? Serce sie kraje, jak na nia patrze.

Beata
r...@g...pl

2. Data: 2004-02-03 20:52:54

Temat: Re: migrena
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z jakimi
> lekarstwami eksperymentowac?
ketoprofen został już przetestowany (niedawno czytałam, że sprawuje sie
zadziwiająco dobrze w migrenie)?

3. Data: 2004-02-03 22:01:02

Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Do kogo sie udac- moze mozecie kogos polecic w Trojmiescie? Z jakimi
> lekarstwami eksperymentowac? Serce sie kraje, jak na nia patrze.
Ja biorę: Apap 2 tabl.+ Coffecorn mitte: 2 tabl. staram się chociaz na
minutkę przysnąć.Ten zestaw można 3 razy na dobę. ( Ten kto cierpi na mgrenę
wie,że napad może trwać nawet 3 doby) Czasem dobieram coś na uspokojenie np.
Signopam 1 tabl.
Ja wiem, że po te leki trzeba do lekarza sią udać bo są na receptę, ale mnie
pomagają ( jestem lekarzem,więc z receptą nie mam problemu)
Moja koleżanka lek. neurolog. poradziła mi zażywać tylko to co mi czasem
pomaga, a nie eksperymentować, bo to tylko żołądek boli, a głowa nie
przechodzi. Ewa

4. Data: 2004-02-03 23:11:16

Od: "Gocha" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witaj.
Ja osobiście nigdy nie cierpiałam na migrenę (dzięki Bogu)
ale mojej przyjaciółce niemalże zupełnie minęła migrena po
serii akupunktury. Chodziła jednak systematycznie i teraz nie wie
co to ból głowy. Może więc warto spróbować.
Pozdrawiam, Gocha.

5. Data: 2004-02-04 06:04:05

Temat: Odp: migrena
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Do kogo sie udac- moze mozecie kogos polecic w Trojmiescie? Z jakimi
> lekarstwami eksperymentowac? Serce sie kraje, jak na nia patrze.

Witaj,
Ja mam migrene juz od dobrych 10 lat. Kiedys eksperymentowalam, na poczatku
nawet nie zdawalam sobie sprawy, ze zupelnie bezskuteczne sa leki
przeciwbolowe i staralam sie nimi zlagodzic bol. Potem bralam Imigran, ale
niestety mi nie pomagal.
Juz od kilku lat biore Zomig i uwazam, ze jest skuteczny. Bol glowy
przechodzi mi po kilku godzinach. Oczywiscie swoje musze odespac.
Pozdrawiam.
Basiek.

6. Data: 2004-02-07 12:59:18

Od: "Beata" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzieki za odzew - na razie zapisalam ja do Poradni Leczenia
Bolu...Ale nazwy lekarstw zapisalam skrzetnie :-)

pozdrawiam,

Beata
r...@g...pl

AIDS a badanie krwi
Karetka pogotowia a wybór szpitala
pernazinum (0,025 g)
CHOROBA PARTHESA POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!
Problem z soczewkami