migrena? Problem rozwiazany

1. Data: 2001-12-05 07:53:48

Temat: migrena? Problem rozwiazany
Od: "infoland" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Moja zona miala czesto bole glowy. Lekarze niewiele
mogli jej pomoc. Posuneli sie nawet do podania
psychotropow. Daly jedynie skutki uboczne.
Dowiedzialem sie od pewenego "znachora"
o pieciu punktach na brzuchu ktore trzeba masowac
codziennie po 5 minut kazdy nieprzerwanie przez 21 dni.
Wlasnie konczy sie ten czas i zona zapomina juz ze ja kiedys
glowa bolala. Jedyny mankament (a moze zaleta? :-) )
ze samej trudno sie masowac i musi to robic druga osoba.
Panowie, pomozcie swoim żonom. To tylko 25 minut
dziennie a wyleczenie "migrenowca" to wielka satysfakcja.
Pozdrawiam

I.

2. Data: 2001-12-05 08:24:20

Temat: Re: migrena? Problem rozwiazany
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

infoland wrote:

> [...]
> Panowie, pomozcie swoim żonom. To tylko 25 minut
> dziennie a wyleczenie "migrenowca" to wielka satysfakcja.

reklamujesz te elektryczne pasy do masazu z TV ?

3. Data: 2001-12-05 15:40:42

Od: "sender" <k...@v...com> szukaj wiadomości tego autora

podaj telefon swojej zony.....

4. Data: 2001-12-05 17:32:54

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sender <k...@v...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:_drP7.231680$e...@n...rdc1.nj.home.
com...
> podaj telefon swojej zony.....
> "infoland" <i...@p...onet.pl> wrote in message

Witam!
Czy możesz zdradzić lokalizację tych punktów? Pozdrawiam!
Elizabeth

5. Data: 2001-12-05 21:29:12

Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elizabeth wrote:

> [...]
com...

> Witam!
> Czy możesz zdradzić lokalizację tych punktów? Pozdrawiam!

Jeden z tych punktow pewnie kazdy zna;.
Czy pozostale sa bardzo blisko ?

Ale nadal czekam na jego odpowiedz, ze zamiast masowac 21 dni z 5 minut
x 5 punktow = codziennie 25 minut przez 21 dni,
to nalezy kupic elektryczny masazer reklamowany w TV.

6. Data: 2001-12-29 18:41:12

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat prowadze poradnie migrenowa w szpitalu.
Obawiam sie, ze to co w tak cudowny sposob zostalo wyleczone nie bylo migrena.

7. Data: 2002-02-06 23:35:36

Od: "Kostuch" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik infoland <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ukjtf$27g2$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> Panowie, pomozcie swoim żonom. To tylko 25 minut
> dziennie a wyleczenie "migrenowca" to wielka satysfakcja.

Jest jeszcze inny sposob

gzrybica jamy?
Prośba o pomoc w dotarciu do informacji
Pocenie rąk