migrena-przywitanie

1. Data: 2003-02-10 17:01:10

Temat: migrena-przywitanie
Od: "Izunia" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!!
Podczytuję Was od niedawna, mam na imię Iza i wraz z moją rodzinką mieszkam
w Sosnowcu.
Mam pytanie: może ktoś z Was ma jakiś sposób na migrenę? Cierpię na tą
chorobę już jakiś czas.
Zażywam Cataflam 50, a dzisiaj kupiłam Aspirynę na migrenę. Może ktoś ma
jakieś wypróbowane sposoby na walkę z migreną?

Pozdrawiam z bólem głowy Iza!!!

2. Data: 2003-02-10 21:02:20

Temat: Re: migrena-przywitanie
Od: "Artur" <w...@t...wroclaw.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi właśnie ta aspiryna pomaga, jak nic innego :-)

3. Data: 2003-02-10 21:32:17

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Feb 2003, Izunia wrote:

> [...]
> w Sosnowcu.
> Mam pytanie: może ktoś z Was ma jakiś sposób na migrenę? Cierpię na tą

mysle, ze do migreny trzeba podchodzic indywidualnie. Rozpatrzyc jakie
czynniki ja wywoluja (u kazdego moga byc inne - w tym trzeba tez
rozpatrzyc diete). Jesli chodzi zas o samo leczenie mozna stosowac
leki wylacznie do przerywania napadu lub/i takze zapobiegajace napadom.
Wiadomo, ze oprocz "tradycyjnych" lekow, sa tez zwlaszcza do przerywania
bardziej nowoczesne ale drozsze. Wszystko to powoduje, ze warto
skonsultowac sie z lekarzem doswiadczonym w leczeniu tych chorob
(zwykle jest to neurolog) i ustalic postepowanie. Przypuszczam, ze
w Sosnowcu na pewno sa specjalisci z tej dziedziny.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-02-11 13:21:16

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś ma
> jakieś wypróbowane sposoby na walkę z migreną?
>
> Pozdrawiam z bólem głowy Iza!!!

Ja pilnuje, zeby nie zgłodniec za bardzo, nie denerwowac sie (che, che), w
razie nadchodzacego bólu odizolowac od dzwieków i światła (zadnej TV),
polecam zatyczki do uszu - naprawde warto:-), jeśli można to zasnąć chociaz
na pół godziny, W razie silnego bólu z leków - triptany, na słabszy
paracetamol 2 tabl (1,0 gram).
pozdr dzis bez bólu...jeszcze...

5. Data: 2003-02-11 18:19:23

Od: "darsuch" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie: może ktoś z Was ma jakiś sposób na migrenę? Cierpię na tą
> chorobę już jakiś czas.

Moja zona cierpi na straszne migreny (Bol glowy jakby cos od srodka
wypychalo jej oko wymioty w skrajnych przypadkach nie kontaktuje co sie do
niej mowi) jedyny srodek ktory jej pomaga to Imigran niestety dosc drogi
60zl/2tabletki 50mg . Po 40-50 min jak reka odjol

Pozdrawiam
Darsuch

6. Data: 2003-02-11 20:56:57

Od: "m@rkop" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

darsuch wrote:

> [...]
niestety
> dosc drogi 60zl/2tabletki 50mg . Po 40-50 min jak reka odjol

Moja zona cierpi na migrene od 10 lat. Probowala roznych srodkow.
Metoda prob i bledow znalazla skuteczny srodek: 2 tabletki ibuprofenu
+ coffecorn forte, ktore zazywa na poczatku ataku. Do tego dochodzi
masaz glowy. Efekt jest osiagany po ok. godzinie.

m@rkop

7. Data: 2003-02-12 14:48:30

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi pomaga cefalgin w miarę szybko zażyty

8. Data: 2003-02-13 18:50:14

Od: "Goniusia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Izunia <i...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b28lt4$gp3$...@n...onet.pl...
> [...]
> Zażywam Cataflam 50, a dzisiaj kupiłam Aspirynę na migrenę. Może ktoś ma
> jakieś wypróbowane sposoby na walkę z migreną?

ja oprocz zalecen typu regularny sen regularne posilki, unikanie pewnych
potraw codziennie biore magnez (najlepszy dla mnie jest slowmag B6 i mbe) to
tak profilaktycznie , kiedys poradzil mi moj lekarz
a jak mam migrene to biore hydacorn ale mimo to czasami mam wymioty dziala
tylko na sam bol a nudnosci niestety utrzymuja sie dluzej
ja mam migrene z aura czyli mroczki i te sprawy

9. Data: 2003-02-15 21:47:26

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam z bólem głowy Iza!!!
>
> Może Majamil 50?? Pociesz się ,że nie jesteś sama.Mnie głowa boli prawie
codziennie bez względu na to jak intensywny jest mój dzień.Do słabszych bóli
się juz przyzwyczaiłam.Niestety częściej jest tak,że już nie moge
wytrzymać.Lekarz i tak nie pomoże .Będzie zapisywał tylko coraz to mocniejsze
leki .Tak nie mozna,bo organizm się przyzwyczaji i wciąż będzie się domagał.Na
to nie ma skutecznego lekarstwa jest tylko "chwiolowa"ulga w postaci
tabletek!!!!

10. Data: 2003-03-25 15:36:02

Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote in

> [...]

[...]

>Mnie glowa boli
> prawie
> codziennie bez wzgledu na to jak intensywny jest mój dzien.Do
> slabszych bóli sie juz przyzwyczailam.Niestety cześciej jest tak,ze
> juz nie moge wytrzymac.Lekarz i tak nie pomoze .Bedzie zapisywal
> tylko coraz to mocniejsze leki .Tak nie mozna,bo organizm sie
> przyzwyczaji i wciąz bedzie sie domagal.Na to nie ma skutecznego
> lekarstwa jest tylko "chwiolowa"ulga w postaci tabletek!!!!

Pisze z pewnym opoznieniem, ale dawno tu nie zagladalem.

Moze przyda sie komus informacja, ze mnie i kilka innych osob (na tym samym
turnusie) wyleczyl dr Andrzej Rakowski. Jego metoda to polaczenie zabiegow
manualnych, cwiczen likwidujacych przykurcze miesni i przywracajacych ruchomosc w
stawach, oraz psychoterapii grupowej (ta ostatnia tylko na turnusach).

Turnusy sa dosc drogie, jesienia zeszlego roku zaplacilem 2250 o ile pamietam, ale
warto. Z codziennych migren udalo mi sie po dwu tygodniach zejsc do jednej na
miesiac. Oprocz turnusow R. prowadzi tez gabinet pod Poznaniem - ale to raczej dla
osob mieszkajacych w Poznaniu i okolicach.