mikolajki za dwa dni

1. Data: 2002-12-03 20:43:07

Temat: mikolajki za dwa dni
Od: "Anetta" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bylo kiedys o tym, co mozna kupic w prezencie.
Co juz kupilyscie swoim mezczyznom?

Pozdrawiam
Anetta

1. Data: 2002-12-03 20:58:51

Temat: Re: mikolajki za dwa dni
Od: "Harmony Wroclaw" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Bylo kiedys o tym, co mozna kupic w prezencie.
> Co juz kupilyscie swoim mezczyznom?

bokserki czarne takie przylegające (może to nawet nie są bokserki) i 3 pary
czarnych skarpet bo ma juz wszystkie dziurawe i zostaly mu tylko biale
pozdr.
H.

1. Data: 2002-12-03 21:44:34

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Bylo kiedys o tym, co mozna kupic w prezencie.
> Co juz kupilyscie swoim mezczyznom?

Krem do twarzy i zel po goleniu, Dermiki :)

Poza tym 3 pary przesmiesznych bokserek (w mikolaje) i jedna pare
przesmiesznych skarpetek. Nie mglam sie powstrzymac. Ale to juz na Gwiazdke.

Sandra

1. Data: 2002-12-03 21:50:22

Temat: Odp: mikolajki za dwa dni
Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, bawiliśmy się dzisiaj w pisanie listów do św. Mikołaja....

I nie wiem czy się śmiać czy płakać.....;-)

W związku z tym TZ dostanie Sapkowskiego.....

1. Data: 2002-12-03 21:53:00

Od: "Maryla Stadnik" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Bylo kiedys o tym, co mozna kupic w prezencie.
> Co juz kupilyscie swoim mezczyznom?
>
> Pozdrawiam
> Anetta

Witam ,
> Co kupiłyście, albo czego NIE kupiłyście....?? Ja wciąż pozostaje
Mikołajem bez prezentu dla mojego mężczyzny.... ostatnio (dzisiaj)
rozważałam skompletowanie ciekawego zestawu do kąpieli-jakis fajny płyn/żel,
szczotka do mycia pleców (coby nmie musiał prosić o to żadnej 'innej' pod
moja nieobecność) itp. ciekawe drobiazgi (hmmm - może gumowa kaczuszka??)
;-) - dodam, że mój Skarb lubi wylegiwać się w wannie :-)

Jak oceniacie taki prezent? I co Wy kupiłyście?

Pozdrawiam,
Marylka

1. Data: 2002-12-03 21:54:06

Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

odwieczny problem, przynajmniej dla mnie... zwlaszcza ze moj mezczyzna ma i
imieniny i urodziny w grudniu:)
jesli nie masz pomyslow moge Ci podac kilka moich, psrawdzonych:
ksiazke (szczegolnie polecam Pratchetta jesli lubi fantastyke), podusie z
Twoim zdjeciem, T-shirt, jakies Twoje zdjecie w fajnej ramce, plyte, a jesli
nie masz kompletnie pomyslow i mieszkasz w warszawie, to w podziemiach pod
rotunda znjduje sie sklep "Yego"- troche drogi, ale moze tam uda Ci sie cos
znalezc:)

Pozdrawiam,
Julianna

1. Data: 2002-12-03 22:27:27

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja zakupiłam super biały podkoszulek, do tego fajne skarpetki z pogrubianymi
piętkami, żel do mycia buźki i trochę czekoladek :-))

1. Data: 2002-12-03 23:27:33

Od: "Maelen De Witch" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

CO???? MIKOLAJKI???? NA SMIERC ZAPOMNIALAM!!!
DZIEKI DZIEKI DZIEKI!!!

1. Data: 2002-12-04 07:25:39

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maryla Stadnik <m...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:asj90i$5h7$...@n...tpi.pl...
ciekawe drobiazgi (hmmm - może gumowa kaczuszka??)
> ;-) - dodam, że mój Skarb lubi wylegiwać się w wannie :-)
>
> Jak oceniacie taki prezent?

:))))))))))))) super! oczywiscie ta kaczuszka:)))))))
Pozdrawiam Fiona

1. Data: 2002-12-04 07:54:02

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co juz kupilyscie swoim mezczyznom?