milosc VS narkotyki

From: "Swistak" <1...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: milosc VS narkotyki
Date: Thu, 8 Jan 2004 23:42:25 +0100

Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale zaryzykuje.

Problem polega na tym ze moja dziewczyna zadaje sie z nie zbyt odpowiednia
kolezanka :/ gdy sa razem to moja ukochana zachowuje sie jak wyrzutek
spoleczenstwa (moze to za surowe okreslenie) ma do kazdego jakies wonty
wszystko jej przeszkadza klnie ponad norme, ale ok z tym sobie poradze.
Jednak dowiedzialem sie ostatnio ze one dosc czesto sobie cos podpalaja (sqn
gruda i inne wynalazki) nie podoba mi sie to, bo to do niczego dobrego nie
prowadzi rozmawialem z nia o tym, powiedziala ze sie postara przestac, tylko
ze ja w to nie bardzo wierze :(

Moje pytanie do was co zrobic zeby rozdzielic te dwie dziewczyny. I jak
pomuc mojej dziewczynie zeby przestala palic to gowno !! nie wiem moze to
doprowadzi do rozpadu tego co miedzy nami jest ale nie moge jej tak
zostawic. Ona ma 17 lat ja mam 19, znamy sie dopiero miesiac ale ja cos do
niej czuje i wydaje mi sie ze ona rowniez tym samym mnie darzy.

Dla milosci zrobi wszystko ?? a jak nie ?? ja nie moge jej tak zostawic :( w
ostatecznosci chyba porozmawiam z jej rodzicami. Oni w koncu maja nad nia
kontrole zapewne wtedy ona mnie zostawi ale bede mial swiadomosci tego ze
zrobilem dla niej wszystko co moglem :(

A moze macie jakies linki do stron ktore opisuja sposob pomocy takiej
osobie.

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odpowiedzi sory ze takie to dlugie :]