miód pitny pytanie

1. Data: 2005-11-04 20:16:10

Temat: miód pitny pytanie
Od: "Asia" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serecznie , chcę kupić na prezent miód pitny a w związku z tym że
temat jest dla mnie zupełnie obcy to potrzebuję porady. Czym powinnam się
kierować przy wyborze które najlepsze i gdzie mam owych szukać

pozdrwaim Asia

2. Data: 2005-11-04 20:24:25

Temat: Re: miód pitny pytanie
Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temat jest dla mnie zupełnie obcy to potrzebuję porady. Czym powinnam się
> kierować przy wyborze które najlepsze i gdzie mam owych szukać

Witam, powinien być w większości sklepów, jak na prezent to polecam w
plecionce lub w kamionce, no i oczywiście półtorak, ma że tak powiem
największą "zawartość cukru w cukrze" jak to było w jednym z moich
ulubionych filmów.

Pozdrawiam
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

3. Data: 2005-11-04 20:35:48

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia napisał:

> Witam serecznie , chcę kupić na prezent miód pitny a w związku z tym że
> temat jest dla mnie zupełnie obcy to potrzebuję porady. Czym powinnam się
> kierować przy wyborze które najlepsze i gdzie mam owych szukać

Najdroższy jest półtorak i zazwyczał ładnie pakowany, ale np.dla mnie to
taki ulep, że nie przełknę. Lepiej już kup dwójniak, też nie uchodzi za
zły, a nie jest tak przeraźliwie słodki. Bo może prezentobiorca nie lubi
perzesłodzenia. Dwójniak też bywa opakowany w kamionki, plecionki i te
inne takie.
niż w spozywczych czy monoplolowych. Można tez kupić zestaw 6 czy ilus
małych butelek, róznych rodzajów. O ile mi memoria nie calkiem
fragilizuje, najlepsze robi Apis. Ale głowy nie dam.
--
pa, BasiaBjk

4. Data: 2005-11-04 20:42:32

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik BasiaBjk napisał:

> zazwyczał
> monoplolowych.
itp...
Przepraszam za literówek mrowie, mam usprawiedliwienie :(
--
pa, BBjk

5. Data: 2005-11-04 20:48:31

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> itp...
> Przepraszam za literówek mrowie, mam usprawiedliwienie :(

Miodek ;-) sie kłania?
pozdr. Jerzy

6. Data: 2005-11-04 20:52:40

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN napisał:

> Miodek ;-) sie kłania?

Profesor? może i się kłania, choć aż tak źle chyba nie jest.
Miodu nie lubię, ale faktycznie grzaniec sie przyda.

Miodki to u nas sprzedają przy cmentarzach, takie oblesne kawałki czegoś
w celofanie. Nie wiem, co to jest i chyba nie chcę wiedziec.
--
pa, BBjk

7. Data: 2005-11-05 00:45:23

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 4 Nov 2005 21:16:10 +0100, "Asia" <N...@o...pl> wrote:

>Witam serecznie , chcę kupić na prezent miód pitny a w związku z tym że
>temat jest dla mnie zupełnie obcy to potrzebuję porady. Czym powinnam się
>kierować przy wyborze które najlepsze i gdzie mam owych szukać

Jak juz napisano - w plecionce lub kamionce (ladnie wyglada), dwojniak
lub poltorak (nie da sie pic...). Bo jak ktos dla siebie do picia
miodu potrzebuje to raczej trojniaki - dwojniaki i poltoraki sa dosyc
lepkie w smaku, mozna tego troche wypic na posmakowanie ale na dluzsze
posiedzenie i pogadanie ze znajomymi to trojniak (do popicia
pieczystego czworniak...).

A dobrych miodow gestych - dwojniak Kurpiowski, poltorak Jadwiga
(Kopernika chyba juz nie robia...).
A jak trojniak to Bernardynski moim zdaniem, wyjatkowo slicznie ciemny
smak.

--
Darek

8. Data: 2005-11-05 07:02:07

Od: "pawel" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (Kopernika chyba juz nie robia...).
> A jak trojniak to Bernardynski moim zdaniem, wyjatkowo slicznie ciemny

Tez polecam dwojniak Kurpiowski , poltoraki sa za slodkie a trojniaki to jak
patykiem pisane :)

Pawel

--------------------

http://www.fotowawa.webpark.pl

9. Data: 2005-11-05 07:18:26

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pawel napisał:

> Tez polecam dwojniak Kurpiowski , poltoraki sa za slodkie a trojniaki to jak
> patykiem pisane :)

Ale do picia nadają się trójniaki, te miody lepsze to tylko na prezenty
;) Chyba, ze po małym naparsteczku, wtedy i półtorak przejdzie. albo
chyba,że ktos lubi się zalepić słodyczą.

Aha, jeszcze w sklepach z miodowymi akcesoriami są takie kamionki do
grzania miodu. Okropnie niepraktyczne, mało sie mieści, a grzeje wieki.
Lepiej wlać do gara i na gaz :)
--
pa, BBjk

10. Data: 2005-11-05 07:49:54

Od: "pawel" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale do picia nadają się trójniaki, te miody lepsze to tylko na prezenty
> ;)

> --
> pa, BBjk

Jak ma byc do picia,zeby troche % i miodku poczuc to dobry jest Krupnik :)

Pawel

http://www.fotowawa.webpark.pl

Babka marcepanowa, przepis szukam
co z fasoli?