mleko sojowe

1. Data: 2002-11-19 08:50:38

Temat: mleko sojowe
Od: "kasia" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy mozna pic mleko sojowe bedac na niskokalorycznej diecie???
czy jest ono "tuczace"???? - bo ma troche kalorii:(

2. Data: 2002-11-19 18:14:17

Temat: Re: mleko sojowe
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasia" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czy mozna pic mleko sojowe bedac na niskokalorycznej diecie???
> czy jest ono "tuczace"???? - bo ma troche kalorii:(

Nie wiem jakie mleko masz na myśli. Nie widziałem takiego w PL.
W Azji jest bardzo popularne. Bardzo smaczne ale niestety zawiera ogromną
ilość cukru. Jest bardzo obficie słodzone. O ile pamiętam to około 75 gram
cukru lub węglowodanów z cukrem w 1 litrze.

Odchudzanie się tak słodkim mlekiem chyba nie będzie łatwe. :-)
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2002-11-19 23:17:54

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> wrote in

> Nie wiem jakie mleko masz na myśli. Nie widziałem takiego w PL.

Słabo się rozglądasz. Jest, tylko drogie.

> O ile pamiętam
> to około 75 gram cukru lub węglowodanów z cukrem w 1 litrze.

Sądząc po smaku, to nasze jest mniej słodkie.

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

4. Data: 2002-11-20 12:36:40

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jakie mleko masz na myśli. Nie widziałem takiego w PL.
> W Azji jest bardzo popularne.

jest bardzo popularne tez w polsce - jak sadze
w dwu z trzech sklepow sporzywczych w ktorych robie zakupy jest dostepne

musta

5. Data: 2002-11-25 16:02:09

Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kasia" <k...@N...gazeta.pl> napisał(a) tak:
> czy mozna pic mleko sojowe bedac na niskokalorycznej diecie???
> czy jest ono "tuczace"???? - bo ma troche kalorii:(
>
> --

W tak zwanym "mleku" sojowym jest więcej chemikaliów niż mleka. Jak ZnO2,
do barwienia, inne środki zabijające zapach i przykry smak. Zobacz na
opakowani skład takiego wyrobu. Dziwię się, że ma certyfikat Instytutu
Matki i Dziecka.
Są też dostępne imporotwane napoje sojowe (soya drink), które nie
wprowadzają w błąd nazwą.

Jerzy

www.aspartamekills.com

6. Data: 2002-11-26 08:56:17

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Matki i Dziecka.
> Są też dostępne imporotwane napoje sojowe (soya drink), które nie

Mleko sojowe mozna zrobic samemu w domu,z ziaren namoczonej soi,mysle,ze
wiele chemii w nim nie bedzie,chyba ze ziarno soi jest nia nasaczone.Ziarno
soi moczy sie w wodzie 12 godzin,po czym wylewa sie wode z moczenia,zalewa
swieza,i miksuje mikserem to ziarno z woda,proporcji nie pamietam.Potem
nalezy przecedzic przez sitko,plyn to wlasnie mleko sojowe,a te resztki
wykorzystuje sie jako dodatek do potraw.Robilam to kiedys,serek tofu
tez.Pozdrawiam Hafsa

pytania
kwas jablkowy
W Ameryce chwalą dietę Atkinsa
LEGAL CABLE DESCRAMBLER mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmm
Police Forensic & Evidence Elimination programs jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjujjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjj 5597 [690/2]