mleko w proszku

21. Data: 2006-09-24 11:24:37

Temat: Re: mleko w proszku
Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wapniem, fosforem, ?elazem, wit. C, B1, B2, PP, jest zwyklym oszustwem

Szanowny Panie Jurku Jakiśtam, napisz Pan apel do wszystkich umieszczających
na www wartości odżywcze, że są głupkami i poinstruuj ich, że się mylą, bo
potem takie anonimy ja ja powtarzają głupoty. A tak Panie Jurku Jakiśtam nie
będziesz musiał się denerwować.

> Chcialbym zeby anonim wytlumaczyl jak odtluszczanie moze wplynac na
> zwiekszenie sie ilosci ww skladnikow w mleku . Bo z tego co napisal
> anonim, wynika ze tluszczu w mleku jest34,53%(!!)

Panie Jurku Jakiśtam, niestety żeby zjeść ziemniaka, nie zastanawiam się kto
go wsadził do ziemi . Ba! jeśli widzę w tabelach wartości odżywczych takie a
nie inne dane - opieram się na nich bo tak mi pasuje. Poza tym, Panie Jurku
Jakiśtam, nie jestem od tego, by sprawdzać dane wszystkich stron. Chce w nie
wierzyć, wierzę, Pan Panie Jakiśtam, nie chce - niech łaskawie nie iwerzy.

p.s i proszę koniecznie sprawdzić Panie Jurku Jakiśtam czy aby na pewno
anonim napisał coś o %.

pozdrawiam,

22. Data: 2006-09-24 13:29:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"x" <y...@o...pl> a écrit dans le message de news:
ef5pu9$rjo$...@a...news.tpi.pl...
> Szanowny Panie Jurku Jakiśtam, napisz Pan apel do wszystkich
> umieszczających na www wartości odżywcze, że są głupkami i poinstruuj ich,
> że się mylą, bo potem takie anonimy ja ja powtarzają głupoty.

ty anonimie to nie wszyscy, a podawanie wyssanych z palca wartosci jest
objawem (delikatnie mowiac) ociezalosci umyslowej :)

>A tak Panie Jurku Jakiśtam nie będziesz musiał się denerwować.

nie martw sie o moje nerwy, martw sie o swoje zrodla informacji, bo jak na
razie to glupoty opowiadasz ;)

> [...]
> Panie Jurku Jakiśtam, nie jestem od tego, by sprawdzać dane wszystkich
> stron. Chce w nie wierzyć, wierzę, Pan Panie Jakiśtam, nie chce - niech

kiepskie tlumaczenie swojej nie wiedzy bo:
- z odtluszczonymi ziemniakami sie nie spotkalem (jezeli masz jakies
informacje na ten temat to poprosze o namiary)
- to ze jestes leniem nie tlumaczy wprowadzanie innych w blad, minimum
starannosci w podawaniu informacji wwymaga sprawdzenia ww informacji w kilku
ROZNYCH zrodlach
- sklad pokarmow nie jest kwestia wiary, mozna znalesc bardzo wiele
stron(wiecej lub mniej rozbudowanych) na ktorych mozna sprawdzic i porownac
sklad okreslonych pokarmow

> p.s i proszę koniecznie sprawdzić Panie Jurku Jakiśtam czy aby na pewno
> anonim napisał coś o %.

na matematyce nie uwazales jak widze :), procenty wyliczylem na podstawie
wartosci ktore TY(!!!) podales. wiesz o co chodzi czy mam Ci zrobic krotki
"wyklad" z podstaw matematyki?

Jurek

ps: jezeli podajesz jakies cyfry czy wielkosci, "savoire vivre" na grupach
dyskusyjnych wymaga podanie zrodel albo (bardziej cenione) linki. Bo
inaczej pozostaja (te cyfry i wielkosci) tylko twoimi "pomyslami"

23. Data: 2006-09-24 13:35:26

Od: "x" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

o matko...
wybacz za odzew... następnym razem zapytam co mogę napisać i czy w ogóle...

x (bardzo skruszony...)

24. Data: 2006-09-28 22:59:26

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "x" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> są z reguły na półkach z jedzeniem dla dzieci...

bylem dzis w tesco i realu - nie mieli odtluszczonego, nie mieli nawet pelnego !

25. Data: 2006-09-29 06:01:58

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chesky" <c...@c...com> a écrit dans le message de news:
efhk8c$i5p$...@n...news.tpi.pl...