Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]

1. Data: 2006-09-15 01:51:44

Temat: Re: szaleństwo diety... [uwaga długie]
Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Gdzie skłamałem? Msg-id proszę.

> Skoro twierdzisz, że oszukuję, to dlaczego jeszcze nie mam sprawy w
> sądzie? Straszyłeś mnie wszak prokuratorem. Mam przypomnieć msg-id?
> Konkretnie:
> O co mnie oskarżasz? Który artykuł którego kodeksu złamałem?

> Drodzy czytelnicy tego wątku: Jeff NIKOGO Z WAS NIE OSKARŻY Z POWÓDZTWA
> CYWILNEGO, BO OSKARŻENIE TAKIE NIE MOŻE BYĆ ANONIMOWE, WIĘC WTEDY
> WYDAŁOBY SIĘ, JAK SIĘ JEFF NAZYWA, A TEGO BOI SIĘ JAK DIABEŁ ŚWIĘCONEJ
> WODY!

...no, no pieknie...obys sie nie rozczarowal stary sbeckiu draniu....

=====
Jeff

2. Data: 2006-09-15 16:26:42

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> ...no, no pieknie...obys sie nie rozczarowal stary sbeckiu draniu....
>
> =====
> Jeff

Znowu masz urojenia . Jakim cudem mógłbym być "starym sbeckim draniem",
skoro za PRLu nie miałem nawet dowodu osobistego ? No, ale skoro Ty,
Jeff, mając wieeeelkie zdolności detektywistyczne, przeprowadziłeś
baaardzo poważne i uciążliwe śledztwo, aby ustalić, że nazywam się tak,
jak to jest w źródle moich postów w polu From: , zapewne odkryjesz teraz
przed wszytkimi, że jestem od pół wieku popiątnym agentem (SB, GRU,
Mossadu, CIA i pewnie jeszcze służb chińskich lub hiduskich - do
ustalenia). Oczywiście będziesz szczerze wierzyć w to, co napiszesz, bez
względu na fakty. A fakt jest taki, że ja nie muszę się ukrywać. Długi
spłacam, wykroczeń ani przestępstw nie popełniam, więc mogę mieć adres
e-mail zawierający moje imię i nazwisko. To Ty się chowasz przed
wszystkimi. Każdego, kto choć raz Cię nie poprze od razu uważasz za
wroga, obrzucasz inwektywami, próbujesz zastraszyć. Teraz też próbujesz
straszyć. Marnie Ci to wychodzi. No, ale ad rem. Nadal nie napisałeś:
1. Gdzie skłamałem, gdzie oszukuję?
2. Straszyłeś mnie prokuratorem. Konkretnie:
O co mnie oskarżasz? Który artykuł którego kodeksu przekroczyłem?
Doczekam się odpowiedzi, czy znowu tylko niemerytorycznego bleblania ?

j..

3. Data: 2006-09-16 11:50:57

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> O co mnie oskarżasz? Który artykuł którego kodeksu przekroczyłem?
> Doczekam się odpowiedzi, czy znowu tylko niemerytorycznego bleblania ?

..pisz wiecej sbeku, to sie posmiejemy....z twojego intelektu...

PS...a jaka jest roznica miedzy wiara a swiatopogladem to juz wiesz zalosny
filozofie usenetowy?

++++++++

=====
Jeff

4. Data: 2006-09-16 16:21:42

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff jak zwykle nableblał:
[nableblał, więc ciach]

j..

5. Data: 2006-09-16 17:15:50

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jeff jak zwykle nableblał:
> [nableblał, więc ciach]

...no i widzisz sam tyle nableblales i musiales sie w koncu wyciac....

..zreszta to dla ciebie typowie, bowiem kiedy sie zajrzy do archiwum , to
bardzo latwo mozna zauwazyc, ze twoje wypowiedzi na tej grupie poswieconej
przeciez omawianiu m.innymi tematyce roznych diet, sprowadzaja sie glownie
badz, do popierania agresywnych personalnych atakow w wykonaniu nachalnych
optypropagandystow, badz do osobistego generowania oszczerstw pod adresem osob
ktore maja krytyczny stosunek do diety, ktorej ty podobno nie stosujesz (tak
mi tu oswiadczales), a ktora jednak bronisz....oraz mimo, ze okresliles
poglady ideologiczne autora tej dieta jako brednie, to jednak popierasz tych,
ktorzy te brednie ewidentnie nadal propaguja...hmm.. ciekawy przypadek
schiozofreni czyli rozszczepienia umyslu...

..wprawdzie mam slaba nadzieje abys cokolwiek zrozumial i zmienil swoja
bulwersujaca retoryke, ale badz uprzejmy zapoznac sie z nietykieta
obowiazujaca w usenecie oraz z informacja ktora tutaj juz raz podawalem
(sprawdz sobie w archiwum o co mi chodzi), a ktora niestety zignorowal Ali
pomimo, ze kilkukrotnie prosilem o zaniechanie tego typu atakow na grupie
dyskusyjnej o dietach...

...powodzenia zycze w zrozumieniu zasad cywilizowanej dyskusji w wirtualnym
zwiecie i przestan sie wreszcie osmieszac i zachowywac jak nawiedzony
infantylny duren ktory ma mozg przezarty alkoholem...zwlaszcza ze nie jest z
ciebie juz taki mlodzik Januszku..:)

******
Jeff

6. Data: 2006-09-16 17:40:31

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff jak zwykla nableblał:
[ciach bleblanie Jeffa]
Nadal nie napisałeś:
1. Gdzie skłamałem, gdzie oszukuję?
2. Straszyłeś mnie prokuratorem. Konkretnie:
O co mnie oskarżasz? Który artykuł którego kodeksu przekroczyłem?
Nadal tylko bleblasz biorąc swoje urojenia za rzeczywistość.
I nie przywołuj netykiety, skoro sam wykazujesz poziom kultury poniżej
zera.

j..

7. Data: 2006-09-16 18:00:28

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

janusz <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Nadal tylko bleblasz biorąc swoje urojenia za rzeczywistość.
> I nie przywołuj netykiety, skoro sam wykazujesz poziom kultury poniżej

...hmmm...wszytko co moglem to juz ci napisalem...

Zastanawialem sie jak ci moge jeszcze pomoc?...niestety widze, ze nie jestem w
stanie ci pomoc, bowiem gdybys byl czlowiekiem rozumnym to nie wypisywalbys
tych wszystkich bredni....powtarzam wiec jeszcze raz:

.. dyskutuj o DIETACH, a nie o mnie bo to grupa dyskusyjna o DIETACH, a nie o
osobie o nicku Jeff ....Rozumiesz? ...to przeciez bardzo proste ..i to ty masz
kulture ponizej dna oraz chorobliwe urojenia, skoro tej ewidentnego faktu
pojac nie potrafisz...Jesli nie chcesz byc obrazany, sam zaniechaj obrazania
innych...

EOT
******
Jeff

8. Data: 2006-09-17 13:47:49

Od: janusz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jeff napisał:

> ...hmmm...wszytko co moglem to juz ci napisalem...

Oczywiście, że nie mogłeś napisać, gdzie skłamałem i gdzie oszukałem, bo
dobrze wiesz, że nic takiego nie zrobiłem. Jednak mimo tej wiedzy
straszyłeś mnie prokuratorem, mam przypomnieć msg-id?

> Zastanawialem sie jak ci moge jeszcze pomoc?...niestety widze, ze nie jestem w
> stanie ci pomoc, bowiem gdybys byl czlowiekiem rozumnym to nie wypisywalbys
> tych wszystkich bredni....powtarzam wiec jeszcze raz:

Pomóc? Alez ja nie chcę od Ciebie pomocy. DOMAGAM się tylko, abyś:
ALBO: PRZEPROSIŁ ZA NAZWANIE MNIE KŁAMCĄ I OSZUSTEM I ODSZCZEKAŁ
STRASZENIE PROKURATOREM (i nie rżnij głupa, bo w archiwum to jest)
ALBO: Wykazał, gdzie skłamałem i w czym i kogo oszukałem. Z podaniem,
który artykuł którego kodeksu przekroczyłem. Konkretnie, bez
ściemniania, bez owijania w bawełnę.

> .. dyskutuj o DIETACH, a nie o mnie bo to grupa dyskusyjna o DIETACH, a nie o
> osobie o nicku Jeff ....Rozumiesz? ...to przeciez bardzo proste

To czemu TY właśnie wyzywasz innych od kłamców, oszustów, sbeckich
drani? Takie wycieczki osobiste przecież nie mają nic wspólnego z
dietami, więc zanim zaczniesz kogoś pouczać, sam zacznij się stosować do
tychże pouczań. Inaczej wychodzisz na głupka.

> [...]
faktu
> pojac nie potrafisz...Jesli nie chcesz byc obrazany, sam zaniechaj obrazania

Jak było do przewidzenia, kolega Jeff teraz uważa, ze zawartość archiwum
to tylko moje chorobliwe urojenia oraz, że domaganie się konkretów to
obrażanie.

j..

9. Data: 2006-09-18 01:16:02

Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff wrote:

[cut]

Jeff Ty trollu!

Zejdz z grupy jak chcesz robic komus wrzuty.
Napisz komus na priva, nikogo nie obchodza Twoje zalosne wywody
niezwiazane z tematem grupy i jej przeznaczenia.
Dla mnie jestes trollem, ktory kloci sie ciagle i z kazdym przytykajac
(przy okazji) personalnie swojemu rozmowcy, w dodatku w sposob obrazliwy
i zalosny.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

Strażnicy Wagi - dieta czy zdrowe odżywianie?
kawa a energy drink
Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...
Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
szaleństwo diety... [uwaga długie]