Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...

1. Data: 2006-09-12 17:41:06

Temat: Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...
Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy znacie jakieś dobre ćwiczenia na pozbycie się tkanki tłuszczowej z
ud, pośladków i bioder? Bardzo mi na tym zależy, a niestety nigdzie na
internecie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.

Pozdrawiam.

2. Data: 2006-09-12 17:55:46

Temat: Re: Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com pisze:

> czy znacie jakieś dobre ćwiczenia na pozbycie się tkanki tłuszczowej z
> ud, pośladków i bioder? Bardzo mi na tym zależy, a niestety nigdzie na
> internecie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.

A na ksiegarni albo na bibliotece probowalas?

3. Data: 2006-09-12 18:04:58

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> A na ksiegarni albo na bibliotece probowalas?

Po pierwsze, mówisz nie na temat. Gdybym miał czas to bym szukał w
innych źródłach, a widocznie tego czasu nie mam więc zadałem pytanie na
grupie! A po drugie jestem MĘŻCZYZNĄ!

4. Data: 2006-09-12 18:19:04

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com pisze:

> Po pierwsze, mówisz nie na temat. Gdybym miał czas to bym szukał w
> innych źródłach, a widocznie tego czasu nie mam więc zadałem pytanie na
> grupie! A po drugie jestem MĘŻCZYZNĄ!

Po pierwsze to NIE KRZYCZ. Nie zauwazylem, bys sie przedstawil i
podpisal, wiec wsadz sobie w buty swoje nieuzasadnione pretensje. Po
drugie: dlaczego uwazasz, ze skoro Tobie szkoda na cos czasu, to ktos
inny go dla Ciebie poswieci? Provider odcial Ci dostep do Googla, ale do
grup dyskusyjnych zostawil, tak? Po trzecie w koncu: twoje pytanie jest
nie na temat, wiec czemu dziwisz sie, ze moja odpowiedz rowniez? To jest
grupa *o dietach*.

5. Data: 2006-09-12 18:22:22

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grup dyskusyjnych zostawil, tak? Po trzecie w koncu: twoje pytanie jest
> nie na temat, wiec czemu dziwisz sie, ze moja odpowiedz rowniez? To jest

Ty taki złośliwy jesteś zawsze czy tylko dzisiaj?

6. Data: 2006-09-12 19:13:58

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com pisze:

> Ty taki złośliwy jesteś zawsze czy tylko dzisiaj?

Zawsze. Jak Chuck Norris.

7. Data: 2006-09-12 19:17:12

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał

> czy znacie jakieś dobre ćwiczenia na pozbycie się tkanki tłuszczowej z ud,
> pośladków i bioder? Bardzo mi na tym zależy, a niestety nigdzie na
> internecie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.

Tak, wszelkie cwiczenia aerobowe wykonywane regularnie + dieta.

Powodzenia!

Protz

8. Data: 2006-09-12 22:16:48

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):
> Użytkownik <n...@n...com> napisał

> Tak, wszelkie cwiczenia aerobowe wykonywane regularnie + dieta.
>
> Powodzenia!
>
> Protz

To akurat wiem. Właśnie dzięki diecie i aerobom wykonywanym każdego dnia
przed śniadaniem i przed kolacją udało mi się - w ciągu niespełna 2
miesięcy - zrzucić 17 kilo. Obecnie ważę 72 kg przy wzroście 180 cm, ale
to mnie nie zadowala i chcę jeszcze zrzucić, powiedzmy do 60 kg (to dla
mnie granica niedowagi, a wagi prawidłowej). Problem w tym, że
zatrzymałem się na wspomnianych 72 kg i od 2 tygodni waga ani drgie,
mimo stosowania diety i identycznej dawnki ćwiczeń.

Pozdrawiam.

9. Data: 2006-09-12 22:53:14

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@n...com> napisał

> To akurat wiem. Właśnie dzięki diecie i aerobom wykonywanym każdego dnia
> przed śniadaniem i przed kolacją udało mi się - w ciągu niespełna 2
> miesięcy - zrzucić 17 kilo.

Nie jestem ekspertem, niech sie fachowcy wypowiedza, ale 17 kilo w 2
miesiace to chyba bardzo duzo!

> to mnie nie zadowala i chcę jeszcze zrzucić, powiedzmy do 60 kg (to dla
> mnie granica niedowagi, a wagi prawidłowej).

Granica niedowagi? Dlaczego wyznaczasz sobie taki cel? W filmie masz
wystapic w specyficznej roli?

Protz

10. Data: 2006-09-12 22:56:47

Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Protz napisał(a):
> Użytkownik <n...@n...com> napisał

> Nie jestem ekspertem, niech sie fachowcy wypowiedza, ale 17 kilo w 2
> miesiace to chyba bardzo duzo!

Może... ale dla mnie to za mało... :)

Pozdrawiam.

Atkinson a podwyzszony cholesterol ?