Hehehe

1. Data: 2006-09-09 11:43:57

Temat: Hehehe
Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2006-09-09 12:52:14

Temat: Re: Hehehe
Od: "Janko Valski" <"valsk(wyciac)i"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Sep 2006 13:43:57 +0200, .ana <d...@a...pl>

3. Data: 2006-09-09 13:33:34

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 09 Sep 2006 13:43:57 +0200, .ana <d...@a...pl>

Jeff

4. Data: 2006-09-09 17:26:17

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
edufre$etr$...@i...gazeta.pl...

>> A może jakis maly komentarzyk?
>

> ..he,he...

bogactwo tego komentarza jest "powalajace", ale bluzgow nie ma!!!!!!

jurek

5. Data: 2006-09-10 01:33:10

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> edufre$etr$...@i...gazeta.pl...

> bogactwo tego komentarza jest "powalajace", ale bluzgow nie ma!!!!!!

...byles juz u psychiatry, kretynie?

++++++++
Jeff

6. Data: 2006-09-10 07:01:18

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
edvq0l$me0$...@i...gazeta.pl...

> ...byles juz u psychiatry, kretynie?

juz sa :))))))

Jurek

7. Data: 2006-09-10 08:11:24

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janko napisal

> A może jakis maly komentarzyk?

Nauka "chwiejną" jest;)
.ana

8. Data: 2006-09-10 13:04:22

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Janko napisal

> Nauka "chwiejną" jest;)

.. jak poczytasz jeszcze to co napisali na temat nauki w Neksusie, jakims
Najwyzszym Czasie lub Przyjaciolce to dojdziesz do wniosku, ze nauka zachowuje
sie jak nalogowy alkoholik, ktory nie wie co mowi, tylko belkoce....

..obawiam sie, ze niepotrzebnie sobie tymi sprawami zaprzatasz glowe....
bo sie chyba nadmiernie stresujesz i w rezultacie masz leki oraz fobie...(o
ktorych w jednym z watkow kiedys mi tu pisalas)...moze odpocznij troche od
internetu i czytania wiadomosci na onecie?

A o diecie Hunzow juz cos powaznego przeczytalas? Czy nadal wierzysz w to co
napisali w wiekopomnych dzielach dr Jan z Ciechocinka, pewni wybitni
"nalukowcy"?....

******
Jeff

9. Data: 2006-09-10 17:36:31

Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeff <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
zachowuje
> sie jak nalogowy alkoholik, ktory nie wie co mowi, tylko belkoce....

to tak jak ty jeff????

> [...]
> ktorych w jednym z watkow kiedys mi tu pisalas)...moze odpocznij troche od
> internetu i czytania wiadomosci na onecie?

tobie też na głowę padło??????????

> A o diecie Hunzow juz cos powaznego przeczytalas? Czy nadal wierzysz w to co
> napisali w wiekopomnych dzielach dr Jan z Ciechocinka, pewni wybitni
> "nalukowcy"?....

debile wszystko piszą co im pasuje

nasz doktorek chyba nie musiał daleko szukać żeby wiedzieć jak się górale
pierwotnie żywili

w latach 50 mógł widzieć jeszcze

spadaj dziadu

10. Data: 2006-09-10 18:12:34

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> >

> debile wszystko piszą co im pasuje
>
> nasz doktorek chyba nie musiał daleko szukać żeby wiedzieć jak się górale

...pozyteczny idioto, twoje chamskie, bezmozgowe komentarze sa tylko kolejnym
dowodem na to, czemu i komu tak naprawde ma sluzyc propagowanie tej optydiety
rzekomo ukrywanej przed Polakam... sbecki kapusiu...

Dieta abs
Mam Pytanie?
dieta kopenhadzka + adipex
Wyniki sekcji zwlok Atkinsa