Dietetyk - Kraków - znacie?

1. Data: 2006-09-10 14:13:26

Temat: Dietetyk - Kraków - znacie?
Od: "J...@g...com" <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, szukam jakiegos dietetyka w Krakowie, chcialbym ustalic
sobie jakas zdrowa i ciekawa diete. Nie potrzebuje chudnac ani
tyc, chcialbym za to odzywiac sie ciekawie, dostarczajac
jednoczesnie organizmowi potrzebnych substancji w odpowiednich
ilosciach.

Znacie kogos godnego polecenia?

2. Data: 2006-09-10 17:57:49

Temat: Re: Dietetyk - Kraków - znacie?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <J...@g...com> napisal w wiadomosci
s.com...
> [...]
> tyc, chcialbym za to odzywiac sie ciekawie, dostarczajac
> jednoczesnie organizmowi potrzebnych substancji w odpowiednich

Moze i znamy... Tylko rzecz w tym, co Ty zaakceptujesz. Jedni namawiaja do
jedzenia tlustosci z mala iloscia weglowodanów, inni do diety
wegetarianskiej, a lekarze do jedzenia 5 razy dziennie warzyw i owoców. Nie
wiem kto liczyl, ale podobno jest 30 tysiecy diet....
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-09-10 20:53:57

Od: "J...@g...com" <J...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Moze i znamy... Tylko rzecz w tym, co Ty zaakceptujesz.

A to już moja sprawa co zaakceptuje, ale dopóki nie znam dietetyka,
to nie mam co akceptować, także, jeżeli znacie, to podajcie, bo
tylko o to proszę.

4. Data: 2006-09-10 21:27:13

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]

A to już moja sprawa co zaakceptuje, ale dopóki nie znam dietetyka,
to nie mam co akceptować, także, jeżeli znacie, to podajcie, bo
Zajrzyj na www.optymalni.org.pl tam znajdziesz dietę z jadłospisami lub
napisz w wyszukiwarce Arkadia Kraków.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2006-09-13 20:01:23

Od: "Jakub Prażmowski" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

polecam siebie - mieszkam w Krakowie :-)

Hehehe
Dieta abs
Mam Pytanie?
dieta kopenhadzka + adipex