Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...

21. Data: 2006-09-16 16:05:16

Temat: Re: Ćwiczenia na uda, pośladki, biodra...
Od: "n...@n...com" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednak udało mi się coś wygrzebać i to bez Waszej pomocy :)
Podaję link, bo może się komuś przyda -
http://www.modeling.pl/?sub=artykuly&fil=read&poz=11
&art=48&dz=11&page=1

22. Data: 2006-09-18 01:12:54

Od: Filip KK <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@n...com wrote:

> Jednak udało mi się coś wygrzebać i to bez Waszej pomocy :)
> Podaję link, bo może się komuś przyda -
> http://www.modeling.pl/?sub=artykuly&fil=read&poz=11
&art=48&dz=11&page=1

Problemem jest fakt, ze zadnym cwiczeniem z w/w nie jestes w stanie
spalic tluszczu w tych konkretnych partiach, ktorym sa przypisane
cwiczenia. Nie ma znaczenia czy idziesz, biegasz, latasz, skaczesz,
tluszcz zawsze sie bedzie spalal w roznych miejscach. A na okreslone
miejsce, wzmozenie tego spalania tluszczu w okreslonym miejscu nie mamy
wplywu.

--
/Pozdrawiam, Filip/
www.c3cars.com

23. Data: 2006-09-18 07:47:47

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik *n...@n...com* pisze:

> czy znacie jakieś dobre ćwiczenia na pozbycie się tkanki tłuszczowej z
> ud, pośladków i bioder? Bardzo mi na tym zależy, a niestety nigdzie na
> internecie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.
Prawdopodobnie jesteś tak zbudowany, że masz więcej tkanki tłuszczowej
w tych miejscach. To już zależy od genów i gospodarki hormonalnej,
a nie od ćwiczeń jakie wykonujesz.

Proponowałbym ćwiczyć intensywnie górne partie ciała, w celu
sprawienia, że ciało stanie się bardziej symetryczne. Plus basen.
Do tego ćwiczenia aerobowe.

Ps. Kobiety lubią symetrię ciała u mężczyzn i ich duże pośladki,
więc się nie martw i polub swoje ciało. ;-)

--
( . '">
) L_

24. Data: 2006-09-25 12:14:59

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik n...@n...com napisał:
> [...]
> ud, pośladków i bioder? Bardzo mi na tym zależy, a niestety nigdzie na
> internecie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi.

czy w innych miejscach chcesz byc gruba? np. na twarzy? zajrzyj do
tematu sex dla otylych.

Atkinson a podwyzszony cholesterol ?
szaleństwo diety... [uwaga długie]
Dietetyk - Kraków - znacie?